ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1126646/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان

بنیاد گیلان، دستگاه برتر در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شد

آیین تجلیل از دختران شاهد به مناسبت روز دختر در همدان

آیا جان رالز می‌تواند دموکراسی را نجات دهد؟

جلیلی: آینده روشنی را برای کشور متصور هستیم

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه 25 اردیبهشت

رائفی پور و حسابی که با کتاب نمی‌خواند!

«حسین صمصامی»؛ آقای دلار ارزان در مجلس

بـازگشت اجباری؛ موج جدید مهاجرت معکوس ایرانیان از کانادا

هشدار «حجاریان» به اصلاح طلبان

روایت فعال اصلاح طلب از چهارراه پیش روی جامعه ایران

رویکرد رسانه‌های اصلاح‌طلب به سرکوب جنبش‌های دانشجویی مدافع فلسطین

تغییر سطح بازدارندگی تهران چه معنایی دارد؟

اصلاح‌طلبان قوی‌ترین آلترناتیو وضع موجود هستند

پرونده بزرگ فساد در سکوت فدراسیون فوتبال

واکنش حماس به اظهارات نتانیاهو برای تسلیم کردن این جنبش

افسر ارتش آمریکا در اعتراض به حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی استعفا کرد

پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از فردا آغاز می‌شود

اطلس سرمایه گذاری کشور تهیه شده است

با این شرایط اسرائیل صد سالگی خود را نمی‌بیند

برخورداری از اقتصاد سالم در گرو داشتن انضباط مالی است

قرارداد ایران و هند، ترانزیت کشور را تقویت می‌کند

باید بین بنگاه های اقتصادی و بازار سرمایه آشتی ایجاد کنیم

سرنوشت کشور در گرو تصمیم گیری در حوزه دیپلماسی اقتصادی است

عضو هیات رئیسه مجلس: دفاتر سه مرجع تقلید اعلام کردند که صرف تعطیلی شنبه، تشبه با یهودیت نیست

جلیلی: انضباط مالی لازمه اصلاح نظام بانکداری است/ جوامع غربی به تازگی حامی مظلوم شده اند

تخیل به جای تاریخ

تحلیلگر اصولگرا: قطعا ریاست قالیباف تغییر نخواهد کرد

مهر محرمانه چینی‌ها بر قرارداد 2/5 میلیارد یورویی

طالبان و آب انحرافی

برپایی آتش در برابر محل اقامت نتانیاهو از سوی صهیونیست‌های معترض

رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه

مرکاوای اسرائیلی با موشک دوربین‌دار حزب‌الله منهدم شد

تجمع صهیونیست‌ها مقابل اقامتگاه نتانیاهو

فرشاد مومنی: شاغلان قادر به تامین زندگی شرافتمندانه نیستند

آیین بدرقه زائران ایثارگر حج تمتع در استان البرز برگزار شد

ترکیه شریک اصلی تجاری ایران باشد

فعالان حوزه جمع‌آوری ضایعات باید رصد شوند

ترکیه شریک اصلی تجاری ایران است

دانشگاه می‌تواند مسیر درست و غلط را در جنگ روایت‌ها مدیریت کند

دلایل جلیلی برتی منفی شدن رشد اقتصادی در دهه 90

بازگشت فیلترینگ

نبردهای سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در جبالیا

وقتی نصرالله وزیر جنگ اسرائیل را دست انداخت

آنچه طی 24 ساعت گذشته در غزه گذشت

حمایت شهروندان ژاپنی از مردم غزه

ابوعبیده: ارتباط ما با مبارزان مسئول حراست از 4 اسیر قطع شده است

شمار شهدای غزه به 35 هزار و 91 نفر افزایش یافت

صداهایی از غزه؛ از چیزی نمی‌ترسیم و در سرزمین خود می‌مانیم