ایرانیان جهان

آخرين مطالب

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش در نخستین جلسه ستاد نوروزی خبر داد؛

نرخ بلیت ها در ایام نوروز به صورت جدی کنترل خواهد شد. منطقه آزاد کیش

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - نخستین جلسه ستاد نوروزی سال ٩٩ جزیره کیش، با حضور دبیر و روسای کمیته های یازده گانه این ستاد به منظور ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران و افزایش رضایت آنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجید ملانوروزی دبیر ستاد نوروزی سال ٩٩ جزیره کیش؛ ضمن ابرازخرسندی از برگزاری این جلسه سه ماه پیش از نوروز و مغتنم شمردن زمان برای برنامه ریزی های بهتر گفت: نوروز یکی از مناسبت های ملی ما محسوب می شود و ما باید به بهترین شکل ممکن برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران برنامه ریزی کنیم و خاطرات خوبی برای هم میهنانمان رقم بزنیم.
دبیر ستاد نوروزی کیش افزود: سال گذشته تجربه خوبی از لحاظ تعداد مسافر و سطح خدمات رسانی داشتیم و امیدوارم امسال نیز با تلاش کمیته های یازده گانه، همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران و پیشبرد اهداف و برنامه ها از دریچه ای واحد و هم سو، اوقات خوشی برای کیشوندان و گردشگران مهیا شود.
ملانوروزی در ادامه اظهار داشت: سال گذشته محدودیت هایی برای ورود خودرو در دستور کار داشتیم اما امسال با توجه به گران شدن قیمت بنزین باید تدابیری در نظر گرفته شود که در سیستم حمل و نقل دچار مشکل نشویم.
دبیر ستاد نوروزی کیش با بیان اینکه تمامی پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف برای زمان های خاص و بحرانی در نظرگرفته می شود؛ گفت: با در نظر گرفتن پیامد ها در زمان بارندگی که بخشی از آن به سرزمین اصلی، مبادی ورودی مانند بندر چارک، لنگه وآفتاب مربوط می شود و بخشی به اسکان گردشگران در جزیره کیش، برنامه ریزی ها در خصوص شرایط خاص انجام می شود، تا ایام نوروز به خوبی سپری شود.
مصطفی خانزادی رئیس کمیته بحران نیز در این جلسه گفت: تحلیل آمارهای سال گذشته و همچنین آسیب شناسی مربوط به آن، می تواند موجب ارتقا کیفیت در ارائه خدمات در نوروز ٩٩ شود.
رئیس کمیته بحران همچنین بر همکاری بخش خصوصی و دولتی در کنار هم برای معرفی جزیره کیش به عنوان شهر لبخند تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در کنار تمامی صنوف و ارگان های جزیره، در تکریم گردشگران کوشش خواهیم کرد.
ناصر آخوندی رئیس کمیته نظارت بر نرخ خدمات در این جلسه نیز، ارائه خدمات متناسب با ذائقه گردشگران را یکی از مهمترین اصول حفظ مشتریان وفادار کیش عنوان کرد و گفت: باید به خواسته گردشگران توجه ویژه داشته باشیم و رویکرد ما تقویت این بخش باشد.
وی بر لزوم ایجاد جاذبه های جدید و متفاوت نسبت به سال قبل تاکید کرد و گفت: چند طرح در این خصوص در حال بررسی است و تا عید به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان بر ایجاد آرامش، امنیت و رضایت که عوامل موثر بر سفرهای دوباره گردشگران به کیش است، تاکید کرد وافزود: رضایت گردشگران، بهترین نوع تبلیغ و معرفی این جزیره زیبا به سایر افراد است.
سعید پور علی رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی نیز با اشاره به تاثیر تبلیغات برای جزیره که می تواند چهره واقعی کیش را به عنوان جزیره ای امن و آرام، شاد و قانونمند و مردم دار معرفی کند؛ گفت: در واقع تمامی تمهیدات لازم برای آسایش مسافران،گردشگران وکیشوندان در ایام نوروز حتی ذخیره و توزیع مواد غذایی و انرژی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه موسیقی خاص و فیلم هایی با محتوای دریا و جنوب شناسنامه شهر های جنوبی هستند؛ عنوان کرد: گروه های موسیقی مختلف جنوبی و تعدادی فیلم نیز برای نمایش به گردشگران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
پورعلی همچنین بر جلوگیری از برپایی چادر در سطح شهر و تامین امنیت گردشگران در خانه های شبانه که از وظایف نیروی انتظامی است تاکید کرد.
رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی، روشن­ کردن شب های جزیره و برگزاری برنامه های گردشگر پسند در شب ها را از مهمترین اهداف حوزه فرهنگی برشمرد و ایجاد زمینه های بهره گیری از جاذبه های خدادادی را که از گرایشات گردشگران است، پیشنهاد داد.
همچنین فرامرز صحرایی رئیس کمیته امنیتی و انتظامی در نخستین جلسه ستاد نوروزی ٩٩ اظهار داشت: تعداد ٤٣٥ نفر در قالب 8 کارگروه برای انجام وظایف این کمیته در سازمان و زیر مجموعه های آن از جمله شرکت عمران، آب و خدمات، بیمارستان و شرکت هواپیمایی کیش درنظر گرفته شده اند.
وی ادامه داد: ١٣٧ نفر نیز به صورت موقت برای ایجاد امنیت با کمک مراکز و نهاد امنیتی به کارگیری می شوند.
فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز با اشاره به جلسات برگزار شده برای آمادگی هرچه بیشتر برای انجام پروازهای نوروز ٩٩ ، از افزایش بین ٣٠ تا ٣٥ درصدی پروازهای هواپیمایی کیش در مسیر رفت و برگشت کیش خبر داد و افزود: نرخ بلیت ها در ایام نوروز به صورت جدی کنترل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ­گفت: جابجایی ٤٥ تا ٥٠ هزار مسافر بین کیش و دوحه و اقامت موقت آنان در جزیره­ برای پرواز به دوحه نیز پیش بینی شده است که این انجام مهم در ایام نوروز، همانند تمرینی قبل از شروع جام جهانی فوتبال 2020 محسوب می شود.
همچنین رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در این جلسه ضمن تشکر از تشکیل این ستاد در سه ماه مانده به نوروز، اظهار امیدواری کرد برنامه های کمیته ها تا هفته‌ آتی تدوین و تبیین بشود تا بخش خصوصی هم بتواند در قبال برنامه ها نقش خود را ایفا کند.
وی افزود: با کمک ناظران مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، اداره اماکن عمومی ناجا وجامعه بازاریان از تمامی صنوف زیر مجموعه جامعه بازاریان و بازرگانان بازدید خواهیم کرد تا شرایط را برای میزبانی هر چه بهتر از گردشگران نوروزی فراهم کنیم.
سادات نجفی از تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به شکایات احتمالی خبرداد و از مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات خواست تا شکایات دریافتی از سامانه 124 را که مربوط به بازارها است، به واحد نظارت جامعه بازاریان ارجاع داده شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
وی ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن دو فروند هواپیما به ناوگان حمل و نقل هوایی شرکت هواپیمایی کیش، کمبود ها دراین زمینه مرتفع شود.
اصغرزاهدی مدیرعامل جامعه مراکزپذیرایی کیش نیز ازتشکیل تیم بازرسی و بازید از مراکز پذیرایی در قبل از ایام نوروز خبر داد وافزود: تامین مواد پروتئینی با قیمت دولتی، رسیدگی و پیشگیری ازشکایات احتمالی و نظارت بر قیمت ها ازجمله برنامه های جامعه مراکز پذیرایی قبل از آغار سال جدید است.
جذب گردشگر گران قیمت و ارزان قیمت در کنار هم، جلوگیری از تبلیغ خانه هتل ها در مبادی ورودی شهر،پیش بینی اسکان مسافران درکمپ های بحران،ترغیب گردشگران برای سفر به کیش با ایجاد امکانات و شرایط خاص و ویژه، بهسازی و باز سازی معابر و المان های شهری و ترافیکی و مکانیزه شدن ایستگاه های مینی بوس، حل معضل جمع آوری­ آب های سطحی، توسعه پیست دوچرخه سواری،آسیب شناسی سال های گذشته، راه اندازی تورهای نظارتی بر مراکز خرید و پذیرایی، ارائه خدمات مناسب و تامین ایمنی پروازها، زمان بندی و برنامه ریزی ساعات پروازی، ایجاد کارگروه تحلیل اقتصادی شاخص های کیش با توجه به GDP، انجام تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده، تاکید بر استفاده از ظرفیت های تلویزیون ، راه اندازی مجدد اپلیکیشن گردشگری، در نظر گرفتن معافیت ها و ارائه خدمات به خانواده های ایثارگران، بستر سازی و مهیا کردن شرایط برای برپایی اردوهای آموزشی برای داوطلبان کنکور در ایام نوروز، توجه ویژه به بخش حمل و نقل با افزایش بنزین و ارائه خدمات متمایز با سرزمین اصلی به گردشگران از جمله موضوعاتی است که در نخستین جلسه ستاد نوروزی ٩٩ بررسی شد.
در پایان نیز احکام دبیر و روسای کمیته ها که توسط غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صادر شده است؛ به آنان ابلاغ شد.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/113621/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون 130 همتی بودجه

تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز

سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد

سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد

امسال 4 هزار واحد تعطیل و نیمه فعال احیا می شود

استقبال 50 درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض

صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان

تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت

اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد

کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند

تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز

خاندوزی : نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند

صدور 3هزار و 760 مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی

کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند

کاهش 14 درصدی نرخ تورم لرستان

مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم

موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم

بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهند شد

یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود

قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد

درآمد 30 هزار میلیاردی دولت از 3 محل مالیات خودرو

مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند

وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!

مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم

فعالان اقتصادی در انتظار اعلام تورم سال 1402

زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد

اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها

هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد

جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم