ایرانیان جهان

آخرين مطالب

صادقی‌فر در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر : امسال 22 مسابقه ورزشی ویژه بانوان کارگر برگزار شده است/ اولین مدال قهرمانی جودو توسط بانوان ورزشکار کارگر کسب شد وزارت رفاه

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - مراسم افتتاحییه سومین المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر روز چهارشنبه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و بانوان ورزشکار در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ابراهیم صادقی‌فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر که با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان سال رونق تولید، عنوان کرد: امیدوارم این مسابقات زمینه‌ای برای ورود ورزشکاران زن به عرصه مسابقات بین المللی باشد.
وی بیان کرد: رونق تولید به معنی آن است که یک اراده ملی برای حمایت از کارگران که پیشرو توسعه هستند، داشته باشیم، رفاه و شادی را برای آن‌ها فراهم و سلامت خود و خانواده‌ آن‌ها را تأمین کنیم.
صادقی فر ادامه داد: برای این کار تمام برنامه‌های خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به صورتی ترسیم کردیم که کارگری شاد، پر انرژی داشته باشیم تا به رونق تولید برسیم.
وی افزود: ورزش همگانی و ملی و برنامه‌های استعدادیابی را در سراسر کشور برای کارگران و فرزندان آن‌ها راه‌اندازی و آغاز کردیم، همچنین برنامه‌های رایگانی را برای شادی کارگران اجرا کردیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در ورزش همگانی اتفاقات مفیدی رقم خورده است، از اول سال تا کنون 60 مسابقه ملی برای کارگران برگزار کردیم و قهرمانی سوم جهان را به دست آوردیم، 138 مدال کسب کردیم و مقام اول را در مسابقات فوتسال کسب کردیم که بین شرکت‌های تولیدی دنیا برگزار شد.
وی اضافه کرد: در ورزش همگانی به فکر الگوسازی و دیپلماسی ورزشی هستیم، چراکه ورزش باعث اتحاد کشور‌ها می‌شود، همچنین به فکر توسعه 270 ورزشگاه کارگری در سراسر کشور هستیم و قرار است ورزشگاه شهید معتمدی را با مبلغ 4 میلیارد تومان بازسازی کنیم.
صادقی فر تصریح کرد: تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده در توسعه ورزش، کمکی برای ورزش کارگری بود، اما این تبصره حذف شده است و از نمایندگان مجلس درخواست دارم که این ماده را دوباره احیا کنند.
وی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته دو مسابقه قهرمانی ویژه بانوان داشتیم، در مسابقات اسپانیا 28 مدال کسب کردیم، اولین مدال قهرمانی جودو برای بانوان ورزشکار کارگری است، در فرانسه 10 مدال کسب کردیم و امروز در این المپیاد شاهد 7 رشته ورزشی از 30 استان کشور هستیم.
صادقی فر افزود : برای رونق تولید باید مشارکت همگانی باشد و عزم و اراده جمعی وجود باشد و ما در معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون رونق تولید را با ایجاد نشاط در ورزشکاران از طریق ورزش دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه برنامه‌های این معاونت در دو بعد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی ترسیم شده، گفت: در ورزش همگانی سلامت و نشاط کارگران و خانواده آنها مد نظر بوده و در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای اجرا شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: فعالیت و موفقیت‌های ما در ورزش همگانی به قدری بوده که وزارت‌ورزش باید با دیده احترام به ما نگاه کند.
صادقی‌فر ادامه داد: امسال تاکنون 60 مسابقه ورزشی برگزار کرده‌ایم و کارگران ایران در مسابقات جهانی موفق به کسب 138 مدال شدند.
سیاست دولت زمینه‌سازی برای افزایش حضور زنان در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش قهرمانی است
معصومه ابتکار هم گفت: شاهد حضور بیشتر زنان در عرصه ورزش و افتخار آفرینی آنها هستیم و امیدواریم زنان همان‌گونه که در این عرصه خوش درخشیده‌اند، در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هم حضور پررنگ‌تری داشته باشند.


ایرانیان جهان


وی با بیان اینکه ورزش زنان کارگر در کنار تلاش آنها در عرصه تولید و اقتصاد ستودنی است، عنوان کرد: سیاست دولت زمینه‌سازی برای افزایش حضور زنان در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش قهرمانی است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: زنان باید در انتخابات حضور یابند و کسانی را انتخاب کنند که برای زنان و حضور آنها در جامعه ارزش قائل باشند.
وضعیت معیشتی کارگران باید مورد توجه قرار گیرد
حسین کمالی هم با بیان اینکه جامعه کارگری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، عنوان کرد: کارگر نباید حقوق معوق داشته باشد.


ایرانیان جهان


وزیر اسبق کار با بیان اینکه کارگر نیازمند حمایت است، عنوان کرد: باید به وضعیت معیشتی کارگرات توجه ویژه شود با توجه وضعیت آینده شغل متفاوت با گذشته است.
وی با تاکید بر اینکه اکنون انقلاب چهارم صنعتی را تجربه می‌کنیم، گفت: تحولات عظیمی در حوزه تکنولوژی اتفاق افتاده که بازار کار را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اگر از این تحولات جا بمانیم از مسیر توسعه بازخواهیم ماند . لذا کسانی باید به نهاد قانون‌گذاری کشور بروند که این تحولات را درک و مطابق با آن قوانینی را تصویب کنند.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نیازمند این هستیم کسانی در راس امور قرار گیرند که تحول ایجاد کنند و شرایط را تغییر دهند.
وی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری در امر ورزش کارگران، گفت: 30 سال پیش قانونی تصویب شد تا بر اساس آن ورزشگاه‌های کارگری احداث شود. اکنون حدود 300 ورزشگاه کارگری در سراسر کشور داریم. اگر آن زمان کارگران و ورزش آنها مورد توجه قرار نگرفته بود، اکنون در این شرایط قرار نداشتیم و این نشان دهنده اهمیت قوانین تصویبی در حوزه کارگران است.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/125384/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

حماس: مواضع بایدن متناقض است

مرغ ارزان شد

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد 6 درصدی را تجربه کرد

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

سیل برای دبی گران تمام شد

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری

بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشکل واحدهای تولیدی

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است

نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبرو هستیم

اردن: باید مانع حمله به رفح شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

غربت مرتضی

گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد

اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد

سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌های غزه فاجعه‌آمیز است

سلامت جسمی- روانی صهیونیست‌ها وخیم‌تر شده است

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید

جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی