ایرانیان جهان

آخرين مطالب

تفاوت نسخه های جدید خودروهای وطنی با قبلی ها اخبار ایران

تفاوت نسخه های جدید خودروهای وطنی با قبلی ها
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - تفاوت نسخه های جدید خودروهای وطنی با قبلی ها
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6660072
٠
٠
خراسان / پسوند پلاس اولین بار با واردات انواع گوشی کره ای و چینی به گوش ایرانی ها خورد اما حالا بسیاری از خودروهای وطنی نسخه پلاس دارندخودروها و پلاس ها
نسخه های جدید خودروهای وطنی چه تفاوتی با قبلی ها دارند؟
خودروسازان ما دارند کم‌کم شیوه تولید مدرن خودرو را یاد می‌گیرند. یک دهه قبل وقتی به یکی از دو تولیدکننده بزرگ کشور مراجعه می‌کردی، در پایین‌ترین بخش‌های بازار خبری از تریم‌های متفاوت و متنوع نبود اما حالا سایپا تنها برای خودروی کوییک بیش از 4 یا 5 تریم مختلف درنظر گرفته و ساینا را در مدل‌های متنوعی تولید می‌کند. دنا هم به عنوان خودروی پرچمدار ایران خودرو یکی از محصولاتی است که در دامنه وسیعی از قیمت و تجهیزات قابل سفارش گذاری است. نکته جالبی که در این بین در سال 99 رخ داده شایع شدن نام یا پسوند پلاس برای محصولاتی است که در نسخه فیس‌لیفت یا تریم تجهیزشده به بازار می‌آیند. این جا در یک گزارش کوتاه می‌توانید به مهم ترین نکات درباره شش خودروی موجود در بازار که با کد پلاس عرضه می‌شوند، دست یابید.
دنا پلاس
 ظرف زمانی کوتاه پس از عرضه، ایران خودرو متوجه محبوبیت دنا شد و سعی کرد با توجه به ذائقه خریداران ایرانی تولید محصولی متفاوت را کلید بزند. ازاین رو عمیق‌ترین پلاس این جمع را خلق کرد که نه تنها در نسخه توربو در بخش فنی که در بخش ظاهری هم تاحدی متحول شده بود. دنا پلاس که اواخر سال 96 در نخستین نمونه‌ها به بازار کشور آمد، با داشتن طرح کناری کاملا متفاوت، رینگ‌های تازه‌، امکانات بیشتر و چهار ایربگ و سانروف، یکی از رقبای بزرگ تولیدات چینی است. این خودرو در نسخه توربو پلاس با موتور 150 اسبی و در نسخه توربو پلاس اتوماتیک با گیربکس 6سرعته خودکار عرضه می‌شود و بسته به 4تریم تجهیزاتی «دنا پلاس تیپ1 و 2» و دنا پلاس توربو «تیپ1 و 2»، احتمالا بهایی بین 250 تا 350 میلیون تومان خواهد داشت.
 کوییک پلاس
 نام این خودرو اواخر سال 1397 شنیده شد. جایی که خبر رسید کوییک محصول متفاوت سایپا با گیربکس اتومات و تجهیزات تازه قرار است به بازار عرضه شود. این نمونه که هم‌اینک به دلیل کمیاب شدن، در نسخه کارکرده با بهایی 140 میلیونی خرید و فروش می‌شود، همان مشخصات فنی و ابعاد و گنجایش کوییک معمولی، کوییک R و کوییک S را داشته منتها در مقایسه با نسخه عادی چند آپشن مناسب را با خود دارد. مهم ترین آپشن خودرو هم قطعا گیربکس CVT خودرو است که رانندگی بسیار راحتی را در کنار مصرف سوخت پایین عاید خریداران می‌کند.
 سورن پلاس
 یک نسخه جوان‌پسند از سورن که قرار است هم با موتور تنفس طبیعی و هم موتور توربو به بازار بیاید و کمی در حال نزار فروش سورن تغییر ایجاد کند. به غیر از رینگ و لاستیک متفاوت، چراغ‌های کریستالی عقب، بازطراحی فرمان و بخش‌هایی از داشبورد در کنار افزودن آپشن‌های تازه و البته به سازی پوزه خودرو با یک چراغ و جلوپنجره مشکی جزو مهم ترین مواردی است که در سورن پلاس خواهیم دید. مواردی که احتمالا بهای نسخه تنفس طبیعی این محصول را از سطح 190 میلیون تومانی کنونی بالاتر خواهد برد.
 تیبا پلاس
 یک کار خوب برای خریداران ارزان‌ترین خودروی ایرانی موجود در بازار (به پراید دیگر کاری نداریم) که احتمالا بخش تازه‌ای از خریداران را به سمت تیبا خواهد کشاند. به غیر از قطعات تزیینی در جلوپنجره یا دستگیره‌ها، یک آینه جدید، مانیتور لمسی و برخی آپشن‌ها به تیبا پلاس اضافه شده تا این خودرو آسایش بیشتری را عاید سرنشینانش کند. قیمت این خودرو در بازار امروز در محدوده 110 تا 115 میلیون تومان در نوسان است.
 ام‌وی‌ام 315 پلاس
 خاص‌ترین پلاس جمع که با یک فیس‌لیفت کامل همراه بوده و چهره متفاوتی را برای چری فالوین یا ام‌وی‌ام 315 به همراه آورده است. به غیر از تغییر تریم داخلی چراغ‌های جلو و تحول کامل در سپر جلو، داشبورد به کل عوض شده، گیربکس اتوماتیک روی خودرو نصب شده و سانروف هم در دسترس خریداران است. قیمت این خودرو فعلا روی 290 میلیون تومان در کارخانه تنظیم شده اگرچه بعید نیست به محض ورود به بازار بهای این خودرو از 300 میلیون تومان هم عبور کند.
 ساینا پلاس
 آخرین عضو خانواده پلاس‌ها، سدان خوش‌چهره و کوچک سایپاست که توانسته در مدت اندکی پس از ورود به بازار بخش مهمی از خریداران 405 را به سمت خود بکشاند. این خودرو در نسخه پلاس به نسبت مدل عادی امکانات بیشتری مثل مانیتور لمسی دارد و بهای بالاتری هم در مقایسه با مدل معمولی از علاقه مندان طلب می‌کند.روکش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها، رینگ آلومینیومی، سیستم رهیاب، دوربین دید عقب به همراه سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو و اضافه شدن کفپوش سه بعدی، از دیگر امکانات این خودرو 115 تا 120 میلیون تومانی در بازار است.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/173623/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است

رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است

چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی

هزینه5میلیونی برای هر ایرانی/بازگشتسرانه حقیقیبه سطح سال90

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است

اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور

پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو 2024

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رشد23 درصدی منابع 600 هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی

قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!

دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در زنجان

حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه

سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم

طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی

برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است

از اکسپو ایران 2024 چه می دانید؟​

رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

اعزام 11 رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود

ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا

رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی

موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی

بازگشت 3000 واحد تعطیل به تولید/ 1.2 میلیون نفر بیمه شدند

اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول

معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال 2015

مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است

مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند

مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی

مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند

ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا

کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند