ایرانیان جهان

آخرين مطالب

رژیم ترور اخبار ایران

رژیم ترور
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - صبح نو /متن پیش رو در صبح نو منتشر شده و انتشار آن در اخرین خبر به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
حسام رضایی / ارتقای سطح فناوری نظامی مقاومت که مرهون بهره‌مندی از دانش نخبگان علمی دنیای اسلام است، رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک غده سرطانی در منطقه را به هراس انداخته است ، از این رو از سر ناچاری دست به ترور نخبگان علمی مقاومت می‌زند که تاکنون نزدیک به 2700عملیات ترور مخفی در هفتاد سال گذشته در کارنامه این رژیم جعلی و نامشروع ثبت شده است. هرگز اتفاق نیفتاده است که ملتی قبل از ایجاد دولت خود، سرویس‌های اطلاعاتی‌اش را راه‌اندازی کند، اما رژیم اسرائیل این کار را کرد و هیچ دولتی مثل دولت صهیونیستی وارد کار اطلاعاتی نگردیده است. شهروندان رژیم اسرائیل، تاریخ خود را در کنار کار جاسوسی بنا و تأسیس کرده‌اند. سرویس‌های اطلاعاتی‌شان، چه در گذشته و چه در حال حاضر ، وسیله‌ای بوده است برای رسیدن به اهداف نامشروع‌شان. خود صهیونیسم براساس کار جاسوسی، هویت یافته و رشد و نمو پیدا کرده است. هنگامی که مقرر شد دولت یهود تأسیس شود یهودیان با استفاده از شگردهای جاسوسی به ایجاد دولت خود اقدام کردند.
هسته‌های اولیه موساد و ارتش رژیم اسرائیل را گروه‌های ترور ایرگون، اشترن و هاگانا تشکیل دادند.این گروه‌های تروریستی پیش از تشکیل رژیم اسرائیل، در دهه‌های‌1930 و 1940 نقش مهمی در وادار کردن فلسطینیان به ترک زادگاه‌شان داشتند. یگان‌های ترور در فلسطین اشغالی همچنان فعال مانده تا تروریسم دولتی رژیم اسرائیل به حیات غاصبانه خود در منطقه ادامه دهد. عملکرد رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که هیچ حد و مرزی برای جنایاتش قائل نیست. ربایش مسوول نازی سابق به نام «آدولف إیخمان» از آرژانتین. این عملیات سال‌1960 رخ داد. او را به رژیم اسرائیل منتقل کردند و پس از محاکمه، اعدام گردید. موساد توانست رهبر سازمان سپتامبر سیاه را ترور نماید. کما این‌که این سرویس، رهبر جنبش اسلامی به نام فتحی شقاقی را نیز در اکتبر‌1995 در مالتا ترور کرد. این عملیات‌ها از جمله عملیات‌هایی است که به‌عنوان موفقیت در پرونده موساد ثبت شده است. نمونه دیگر در جنایات این رژیم ترور« محمد الزواری» مهندس تونسی که سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) محمد الزواری را به‌دلیل کمک به مبارزان فلسطینی برای ساخت هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد ) ترور کرد. سال‌1988 خلیل الوزیر ملقب به «ابو جهاد» معاون رهبر کل جنبش فتح در منزلش در تونس ترور شد. تاریخ رژیم اسرائیل مملو از اقدامات تروریستی در نقاط مختلف جهان است و این رژیم، کارنامه خونینی در اقدامات تروریستی دارد.
سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» طی سه دهه گذشته 14‌عملیات ترور علیه مقامات و رهبران فلسطینی و عرب انجام داده و 16‌شخصیت فلسطینی و عرب را در 11‌کشورعربی وغیرعربی به شهادت رسانده است. پیش از این نیز تلویزیون رژیم اسرائیل برای نخستین‌بار در برنامه‌ای به وجود یگان ترور «کیدون» در سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) اذعان کرد و گفت این یگان تا کنون ده‌ها عملیات ترور در نقاط مختلف جهان از جمله ایران انجام داده است. ترور «محمود المبحوح»، از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام ، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط این یگان انجام شده است. پیش از این نیز، دان ریوو، خبرنگار آمریکایی شبکه سی بی اس و نویسنده کتاب جاسوس‌هایی علیه آرماگدون(جنگ آخر زمان) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان ان؛ از وجود جوخه مخصوص ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و عراق در موساد پرده برداشت. وی هدف نهفته در پس پرده ترور دانشمندان عراقی جلوگیری از رشد عراق پس از دوران دیکتاتوری صدام است. آنچه درباره دانشمندان عراق رخ می‌دهد، ترورهای سازمان یافته‌ای است که موساد و سازمان سیا آن را در عراق دنبال می‌کنند. همچنین برگمن، خبرنگار روزنامه «یدیعوت آحارانوت» و از نویسندگان ارشد سابق بخش نظامی روزنامه «هاآرتص» در کتاب خود به نام «برخیز اول تو بکش» به تاریخچه‌ای از عملیات ترور مخفیانه رژیم اسرائیل پرداخته و با هزار نفر مصاحبه کرده و هزاران سند درباره ترورهای رژیم اسرائیل و شیوه‌های مختلف جاسوسان صهیونیستی برای کشتن افرادی که ثابت شده بود تهدید علیه تل‌آویو هستند را بیان کرده است. در این کتاب افسران موساد در گفت‌وگو با برگمن مدعی شدند با مسموم کردن خمیر دندان، یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران را کشتند. بر این اساس، یکی از این افسران ادعا کرده که دست‌کم 12دانشمند هسته‌ای ایران با شیوه‌های متفاوت کشته شدند به‌طوری‌که در یکی از این عملیات‌ها، یک دانشمند هسته‌ای ایران با کار گذاشتن مواد منفجره در چرخ یدکش کشته شد. در ادامه این ادعاها آمده است: آژانس اطلاعاتی رژیم اسرائیل یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای ایران را با پرتاب بمبی از یک پهپاد دست‌ساز کشت.
همچنین براساس اطلاعات افشا شده در این کتاب آمده است که رژیم اسرائیل برخی از سران اسلامی را نیز به‌‌خاطر حمایت از جنبش‌های فلسطین ترور کرده است. برگمن در کتاب خود با اشاره به این موضوع به ماجرای کشته شدن «یاسر عرفات» رهبر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در 11‌نوامبر‌2004 پرداخت و افزود که دستگاه ممیزی رژیم اسرائیل مانع از نقل حقیقت‌های ترور یاسرعرفات در این کتاب شده است. علی‌رغم آشکار بودن ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و حامیانش نهادهای سازمان ملل از جمله شورای امنیت سازمان ملل تحت فشار دولت‌های غربی از محکوم کردن جنایات این رژیم و گنجاندن این رژیم در لیست تروریسم بین‌الملل امتناع می‌کنند و این موضوع رژیم صهیونیستی را در تداوم جنایاتش گستاخ‌تر کرده است .

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/204283/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار 3 نرخی کارایی ندارد

تنها تا 26 اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر

«موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود

هشدار وزیر فرهنگ لبنان نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش

آمریکا به کمک آرژانتین می‌رود

«محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد

بایدن در آستانه شکست؟

ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

لاوروف: برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

توقیف خودروی قاچاق در ساری

لغو پروازهای شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است

همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است

کاهش مجدد رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان