ایرانیان جهان

آخرين مطالب

معرفی کتاب خوب برای مطالعه در کتابفروشی سراج بوک ایالات متحده آمریکا

معرفی کتاب خوب برای مطالعه در کتابفروشی سراج بوک
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - کتاب‌ فروشی اینترنتی سراج بوک، به‌طور هوشمندانه کتاب‌ مناسب پیشنهاد می‌دهد و موجب افزایش اشتیاق شما به مطالعه می‌شود.

کتاب خوب از دید هر فردی، تعریف خاص و منحصربه‌فردی دارد؛ تعریفی که ممکن است در شرایط و زمان‌های مختلف، متفاوت باشد. اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد این است که وقتی شما کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید، دید گسترده‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب خوب کامل‌تر می‌شود. موضوع قابل ‌توجه این است که هرچه کتاب بیشتری بخوانید، بهتر متوجه میشوید که به چه نوع نوشته‌ای علاقه دارید. کتابخوانی، یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ورزش ذهن است که می‌تواند روح شما را به هر سو پرواز دهد. شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که از بین معرفی کتاب‌های مفید برای مطالعه که هر روز در وب‌سایت‌ها و صفحات اجتماعی مشاهده می‌کنیم، کدام یک واقعا ارزش فکر، زمان و صرف انرژی دارد؟! کتابفروشی آنلاین سراج در معرفی کتاب‌های مفید برای مطالعه به نکات بسیار مهمی توجه کرده است و سعی کرده تا به تمامی جنبه‌های مهم انواع کتاب خوب اشاره کند. همان‌طور که می‌دانید، سرانه مطالعه در ایران بسیار پایین است، در چنین شرایطی معرفی کتاب خواندنی برای مطالعه کمک می‌کند تا آن‌هایی که اهل کتاب خواندن هستند؛ بتوانند کتاب‌های خواندنی را راحت‌تر پیدا کنند و شاید سایر افراد هم به مطالعه بیشتر تشویق شوند. شناساندن کتاب‌های مفید به کاربران یکی از فعالیت‌های مفید سراج بوک است که با این کار توانسته راهنمایی خوبی برای خرید کتاب باشد. آشنایی با کتاب‌هایی در حوزه مختلف از روانشناسی گرفته تا رمان و ادبیات، پزشکی، کتاب داستان و ... می‌تواند چراغ راه افراد زیادی باشد. در کتاب‌فروشی آنلاین سراج، سعی شده است تا بخش‌هایی از کتاب در اختیار کاربران قرار بگیرد تا بتوانند آشنایی جزئی با محصول مورد نظر خود داشته باشند. تاکنون با فهرست‌های مختلفی از خواندنی‌ترین کتاب‌های جهان روبه‌رو شده‌اید که هر کدام از آن‌ها از دیدگاهی خاص، ضروری‌ترین کتاب‌ها را برای مطالعه فراهم کرده است. با وجود تنوعی که در معرفی کتاب‌های خواندنی وجود دارد، برخی از آن‌ها را می‌توان شاخص‌تر تلقی کرد. کتاب خوب برای مطالعه چیست؟
برای انتخاب کتابی که با مطالعه آن سرشار از لذت شوید و هم نکات آموزنده‌ای یاد بگیرید، در شروع کتاب‌خوانی از سطح مطالعاتی خود آگاه شوید. اگر از علاقه‌مندان جدی به مطالعه هستید و مطالعه کردن از عادت‌های همیشگی شما است؛ می‌توانید بدون نگرانی به سراغ شاهکارهای ادبی تاریخ بروید؛ اما اگر می‌خواهید تازه با دنیای وسیع مطالعه همراه شوید، بهتر است که مطالعه را در برنامه‌های روزانه خود قرار دهید. کتاب‌فروشی اینترنتی سراج بوک، کتاب‌هایی را به‌طور هوشمندانه‌ای پیشنهاد داده است که هم در فهم ساده‌تر و روان‌تر است و هم اینکه موجب افزایش اشتیاق شما است. اگر بخواهید در ابتدا به سراغ آثار بزرگ و دشواری بروید ممکن است به علت پیچیدگی از علاقه شما کم کند. درادامه کتاب‌های جالب و خواندنی را به شما معرفی کرده‌ایم.

ایرانیان جهان

کتاب «کوری» از ژوزه ساراماگو
کتاب کوری، روایت جامعه‌ای است که به‌طور ناگهانی به عارضه‌ای ناشناخته دچار شده است و مردمان آن‌ها یکی پس از دیگری بینایی خود را از دست می‌دهند و غرق در هاله‌ای سفیدرنگ می‌شوند؛ اما در بطن اثر این موضوع به‌سادگی نیست. در واقع ساراماگو با استفاده از تلمیح و تمثیل، مفهوم رمان را تا مرزهای روانشناسی اجتماعی سیاسی پیش برده است و تحلیل‌هایی زیبا از رفتارهای انسانی در عصر مدرن و دورنمایی جوامع این‌چنینی را نمایش داده است. 2. کتاب «صدسال تنهایی» از گابریل گارسیا مارکز:
کتاب صد سال تنهایی یکی از مشهورترین آثار مارکز است و به عقیده بسیاری از منتقدین، از بهترین نمونه‌های سبک رئالیسم جادویی است. یقیناً یکی از ماندگارترین و محبوب‌ترین رمان‌های تاریخ است. مارکز در کتاب صد سال تنهایی، داستان و حوادث شش نسل از یک خانواده کلمبیایی را پرورانده و در این میان روایت‌هایی استادانه از عشق، جنگ، فقر و ... در آن گنجانده است که بر گیرایی داستان می‌افزاید. هنر شخصیت‌پردازی و رابطه‌ی علت و معلولی موجب شده است تا مخاطب به خواندن کتاب مجاب شود. 3. کتاب «شازده کوچولو» از آنتوان دو سنت اگزوپری:
کتاب شازده کوچولو، از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. گرچه در ظاهر شاید کتاب شازده کوچولو برای کودکان نوشته شده باشد اما مخاطبان اصلی آن افراد بزرگ‌سال هستند. سراسر این کتاب ارزشمند درس‌هایی برای آدم‌های بزرگ است. اگزوپری، در کتاب خود با بیان شیوا از فلسفه دوست داشتن، عشق و هستی می‌گوید؛ و از زبان کودکی که از سیاره‌ی دیگری آماده است، سوا لاتی از انسان‌ها و کارهای آن مطرح می‌کند که نقدهای اجتماعی را برانگیخته است. 4. کتاب «قلعه حیوانات» از جورج اورول:
داستان کتاب قلعه حیوانات، حکایت از حیوانات اهلی دارد که تصمیم می‌گیرند علیه صاحب مزرعه که از آن‌ها بهره‌کشی می‌کند، دست به انقلاب و شورش زده و خود اداره‌ی مزرعه را به دست بگیرند و در این راستا موفقیتی را به دست آورند. کتاب قلعه‌ی حیوانات نمونه کاملی از یک کتاب اجتماعی سیاسی است. 5. کتاب «جنایت و مکافات» از فئودور داستایوفسکی:
رمان جنایت و مکافات، روایت پیشامدهای دانش جویی است که در راستای اصول و انگیزه‌های پیچیده مرتکب قتل می‌شود؛ و سپس زنی رباخوار و خواهرش را نیز که به‌طور اتفاقی در صحنه‌ی قتل حاضر می‌شود را به قتل می‌رساند. داستان این کتاب برای کسانی جذاب است که به خواندن داستان‌های ماجرایی و پلیسی علاقه دارند. 6. کتاب «کیمیاگر» از پائولو کوئلیو:
علت اصلی قرار دادن کتاب کیمیاگر در میان لیست کتاب‌های خواندنی، محبوبیت جهانی و مخاطبان فراوانی است که با مطالعه به این داستان علاقه‌مند شده‌اند؛ بنابراین اگر می‌خواهید تازه مطالعه کردن را شروع کنید و در ابتدای کتاب‌خوانی هستید؛ بهتر است به سراغ کیمیاگر بروید تا هم از مطالعه‌ی آن لذت ببرید و هم اشتیاق لازم را برای مطالعه دیگر آثار پیدا کنید. 7. کتاب «غرور و تعصب» از جِین آستین:
رمان غرور و تعصب، یکی از ماندگارترین آثار در ادبیات انگلستان محسوب می‌شود. صرف‌نظر از لذتی که از تماشای جرقه‌های عشق بین الیزابت بِنِت و آقای دارسی می‌بریم، علت مهم علاقه‌ی خوانندگان به این اثر، توصیف صادقانه‌ی آستین از شخصیت انسان با همه‌ی زشتی‌ها و زیبایی‌ها است. کتاب غرور و تعصب درس غلبه بر اختلافات شخصیتی و طبقاتی، درس دشوار نگرفتن زندگی و مکتب عشق به معشوق با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش است. 8. کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» از جِی. کِی. رولینگ:
حتما تاکنون تمامی کتاب‌های هری پاتر را خوانده‌اید، اما پیشنهاد سایت سراج به شما خواندن رمان هری پاتر و سنگ جادو است. دنیای جادوگری هری پاتر کودکان و بزرگ‌سالان را مجذوب خود کرده است. داستان پسر یتیمی که کودکی سخت و دردناکی را پشت سر گذاشته است و پس از وقایعی متوجه می‌شود که جادوگر است. این رمان جایگاه بالایی در فهرست کتاب‌های برتر دارد. داستان رمان درس عشق جاودان دوستی، درد فقدان و پیروزی خوبی بر بدی را به ما یاد می‌دهد. 9. کتاب «کلبه‌ی عمو تام» از هِریت بیچِر اِستو:
رمان معروف کلبه‌ی عمو تام سند محکومیت سیاسی آمریکا در دوران برده‌داری است. استو داستان چندین برده را در هم می‌افکند. از الیزای خشمگین گرفته که از هیچ تلاشی برای جلوگیری از فروخته شدن پسرش دریغ نمی‌کند تا عمو تام مهربان و فروتنی که با خون سردی و ملایمت سختی‌های زندگی را تحمل می‌کند و در نهایت صداقت و وفاداری برای ارباب خود کار می‌کند. برای تام آزادی روحی به اندازه‌ی آزادی جسمی اهمیت دارد. با خرید رمان عمو تام می‌توانید درباره‌ی استقامت روحیه‌ی انسان و تعهد اخلاقی به جنگیدن بیشتر بدانید. 10. کتاب «زنان کوچک» از لوئیزا مِی اَلکات:
رمان زنان کوچک، فهرستی از شخصیت‌های به‌یادماندنی است؛ که شما را به مطالعه داستان یک خانه‌ی گرم و راحت خانواده آمریکایی دعوت می‌کند. هر خواننده‌ای می‌تواند ویژگی‌های خودش را در یکی از شخصیت‌های این داستان پیدا کند. این رمان، داستان بزرگ شدن چهار خواهر از دوران نوجوانی تا بزرگ‌سالی در دوره جنگ داخلی آمریکا است. آن‌ها در کنار هم با حقیقت‌های تلخ زندگی همانند فقر، بیماری، مرگ و ... مواجه می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه با وجود تمامی این تلخی‌ها دست از رؤیاپردازی و عشق و دوست داشتن برندارند. زنان کوچک، یک رمان گیرا و جاودان درباره اهمیت داشتن خانواده و نعمت تنها نبودن است.

ایرانیان جهان

آشنایی با انواع کتاب برای شروع کتاب‌خوانی
شاید در آغاز کتاب‌خوانی و پا گذاشتن در مسیر تبدیل شدن به یک فرد کتاب‌خوان، هیچ چیز مهم‌تر از انتخاب کتاب‌ مناسب برای مطالعه نباشد. در چنین مواقع سؤالی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که چه کتابی را بخوانیم یا مطالعه را از چه کتابی شروع کنیم؟ همان‌طور که می‌دانید اهمیت کتاب خوب خواندن کمتر از اهمیت کتاب‌خوانی نیست. ما در قسمت‌های بالاتر به معرفی کتاب‌های مفید برای مطالعه پرداختیم. کتاب‌هایی که برای شما جذاب است و شما را به خواندن کتاب‌های بیشتر ترغیب می‌کند و معیارهای دیگری مانند حجم مناسب و نه‌چندان زیاد در آن‌ها رعایت شده است. البته بهتر است هیچ‌گاه فراموش نکنید که ایده پیشنهاد کتاب نه‌تنها در ابتدای کتاب‌خوانی برای شما جذاب است بلکه به شما کمک می‌کند تا داستان‌هایی را مطالعه کنید که برایتان مفید است. سراج بوک؛ بهترین سایت معرفی کتاب خواندنی
انتخاب کتاب خوب برای مطالعه، شاید یکی از دشوارترین کارها برای بعضی از افراد باشد. این موضوع به دلیل تنوع زیاد کتاب‌ها در هر حوزه و موضوعی وجود دارد. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را جدیدترین و سودمندترین کتاب‌ها آشنا کنیم. یکی از بهترین سایت‌های خرید کتاب ، کتاب‌فروشی آنلاین سراج بوک است؛ که با ارائه توضیحات، نقدها و خلاصه‌هایی از هر کتاب کار شما را برای گزینش و خرید کتاب‌های مورد علاقه‌تان راحت‌تر می‌کند. سایت سراج بوک که مرکز فروش انواع کتاب‌های داستانی، سیاسی، ادبی، تاریخی، فلسفی، مذهبی و ... است؛ توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید کتاب ارزان است که در هنگام سفارش آنلاین کتاب اطلاعات مختصری در رابطه با کتاب‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن در صفحات مربوط به هر کتاب، شرح مختصری از تاریخچه نگارش آن، توضیحاتی در رابطه با نویسنده و سال انتشار آن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا با شناخت کافی بتوانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. کتاب سراج؛ مرجع فروش اینترنتی کتاب
معرفی کتاب خوب برای هدیه، از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد فروشگاه اینترنتی کتاب سراج است که می‌تواند شگفت‌انگیزترین پیشنهاد برای کسانی باشد که می‌خواهند با خرید کتاب‌های جدید، بهترین هدیه را برای دوستان و عزیزان خود در نظر بگیرند. معرفی کتاب روانشناسی، معرفی کتاب‌های خوب مذهبی، معرفی کتاب رمان ایرانی و خارجی آسان‌ترین راه برای انتخاب کتاب‌هایی است که تابه‌حال مطالعه نکرده‌اید. کتاب‌فروشی اینترنتی سراج بوک، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید انواع رمان، کتاب‌های داستانی برای کودکان و نوجوانان، کتاب‌های پزشکی، آشپزی، ادبی و ... است که توانسته با توجه به سلایق مشتریان خود کتاب‌های متنوعی را در لیست خود قرار داده است. ارسال رایگان، قیمت مناسب، دسترسی آسان، متنوع بودن محصولات از ویژگی‌های سایت سراج است. سراج بوک، با فروش آنلاین کتاب‌های مختلف توانسته است شرایطی را فراهم کند تا هر فرد در هرکجای کشور که حضور دارد و در هر ساعت از شبانه‌روز بتواند خرید خود را انجام دهد و در زمان کوتاهی سفارش‌های خود را تحویل بگیرد. همچنین در نظر داشته باشید که شما می‌توانید برای خرید کتاب با تخفیف ویژه به سراج بوک مراجعه کنید و تمامی محصولات مورد نظر خود را با پرداخت هزینه مناسب سفارش دهید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/218493/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار 3 نرخی کارایی ندارد

تنها تا 26 اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر

«موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود

هشدار وزیر فرهنگ لبنان نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش

آمریکا به کمک آرژانتین می‌رود

«محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد

بایدن در آستانه شکست؟

ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

لاوروف: برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

توقیف خودروی قاچاق در ساری

لغو پروازهای شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است

همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است

کاهش مجدد رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان