ایرانیان جهان
کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود
دوشنبه 20 آبان 1398 - 10:58:01 AM
ایرانیان جهان-
شرکت مخابرات کانادا از راه اندازی سیستم جدیدی برای مقابله با مزاحمان تلفنی و تماس تلفنی اسپم در کانادا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - || شرکت مخابرات کانادا از راه اندازی سیستم جدیدی برای مقابله با مزاحمان تلفنی و تماس تلفنی اسپم در کانادا خبر داد.
به گزارش رسانه هدهد به نقل از گلوبال نیوز، کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا تا 19 دسامبر قرار است این سیستم را راه اندازی کند و مانع از تماسهای غیرقانونی شود.
پاتریشیا والادو ، سخنگوی CRTC، گفت که دلایلی فنی برای افزایش تماسهای کلاهبرداران یا مزاحمین وجود دارد از جمله سیستمهای تلفنی که از صدا در پرتوکل اینترنت برای مقاصد غیرقانونی یا مجرمانه استفاده می کنند.
والادو افزود: دسترسی آسان به این فناوری و افزایش حوادث موجب شد که ، کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا اقدام به نظارت بر محافظت بهتر از تماس کانادایی ها و ردیابی مزاحمین آنها کند.
برای مثال CRTC قصد دارد با نصب ردیاب، منبع اصلی تماس های اسپم را ردیابی کرده و تا مارس سال بیست بیست زمان دارند تا گزارش این تماس ها را ارائه دهند.
این سیستم ابزاری اساسی برای اجرای قوانین و مقررات کانادا محسوب می شود.
کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا همچنین از مردم درخواست کرده در صورت تمایل برای ثبت شکایت در این حوزه به سایت lnnte-dncl.gc.ca مراجعه کرده و یا با شماره های 1-866-580-DNCL (3625) or 1-888-DNCL-TTY 362-5889) تماس حاصل نمایند.
در این بین CRTC و خدمات Canadian telecommunications یکسری اقدامات را انجام داده اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/104712/کمیسیون-رادیو-و-تلویزیون-و-ارتباطات-کانادا--سیستم-مسدودسازی-تماس-تلفنی-اسپم-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ