ایرانیان جهان
پیام مهم عراقی ها درباره بعثی ها
سه شنبه 21 آبان 1398 - 9:28:25 AM
ایرانیان جهان-
بعثی ها و جریان های انحرافی با حمایت و تحریک مستقیم برخی کشورهای غربی و عربی تلاش کردند تا تظاهرات مشروع شهروندان عراقی را از مسیر مسالمت آمیز خارج کرده و به خشونت کشانده و بر آن موج سواری کنند.

به گزارش « شیعه نیوز »، شهروندان عراقی از ابتدای اکتبر گذشته در اعتراض به وضعیت معیشتی و رفاهی و موضوع فساد تظاهرات خود را به شکل مسالمت آمیز آغاز کردند که دولت و پارلمان و از همه مهمتر مرجعیت عالی دینی بر مشروع بودن خواسته های مردم تاکید و بر ضرورت تلاش جدی برای برآورده شدن آنها تاکید کرده اند.
با این حال عناصر نفوذی که عموما بعثی های صدامی زخم خورده از نظام سیاسی جدید مبتنی بر مردمسالاری و نفی استبداد و دیکتاتوری و مشارکت همه طیف های مردم در قدرت است در کنار برخی عناصر منحرف داخلی با تحریک و حمایت مستقیم برخی طرف های غربی و عربی و صهیونیستی برای به خشونت کشاندن تظاهرات مسالمت آمیز و منحرف کردن مسیر مطالبات مشروع مردمی تلاش کردند و در این راه مسبب مشکلات و تلفات انسانی و خسارت های فراوان به اموال عمومی و خصوصی شدند.
با این حال شهروندان عراقی به شکل های مختلف بر مخالفت خود با بعثی های صدامی و تحرکات منفی و خشونت آفرین آنها تاکید کرده اند که عکس زیر یکی از این نمونه هاست. با این عنوان :« هرگز با بازگشت بعثی های مقبور تحت هیچ عنوانی موافقت نخواهیم کرد»



http://www.ilandnews.ir/fa/News/104775/پیام-مهم-عراقی-ها-درباره-بعثی-ها
بستن   چاپ