ایرانیان جهان
در نشست دکتر مظفری با سردار سالاری عنوان شد:
برگزاری کنگره تجلیل از سرداران و شهدای استان هرمزگان
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 13:13:43
ایرانیان جهان - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در دیدار با دکتر مظفری، خواستار مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری کنگره تجلیل از 1500 شهید استان هرمزگان شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این نشست، با مطرح کردن مشارکت این سازمان در برگزاری کنگره تجلیل از 1500 شهید این استان، ایجاد یک مجتمع گردشگری اسلامی برای خانواده های شهدا در جزیره کیش را مطرح کرد.
سردار سالاری گفت: در صورت وجود خدمات گردشگری با قیمت مناسب، می توانیم در طول سال و به صورت هفتگی، امکان سفر هزاران گردشگر از خانواده شهدا و بسیجیان را به کیش فراهم کنیم.
دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد گفت: این پیشنهادات باید زیر نظر معاونت اجتماعی به صورت بسته های گردشگری تعریف و در صورت به نتیجه رسیدن با نظارت دکتر پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان انجام شود.
وی با بیان این که موضوعات پیشنهادی در شورای اداری مطرح و بررسی شود؛ افزود: مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برای مشارکت و همکاری در این کار بزرگ، از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
دکتر مظفری همچنین با مطرح کردن پیشنهاد ایجاد پارکی که با ازدواج هر زوج یک درخت در آن به نام یکی از شهدا کاشته شود و مسئولیت پرورش آن بر عهده زوج باشد گفت: اجرای این طرح هم موجب آبادانی می شود و هم سالیان سال یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارد و هم به نوعی خاطره ساز زندگی این زوج های جوان خواهد بود.
غلامحسین مظفری همچنین نمایشگاه کیش اینوکس را فرصت خوبی برای مطرح کردن موضوع تهیه جهیزیه برای 1500 جوان بر شمرد و گفت: این فرصت مغتنمی برای حمایت از خانواده های کم بضاعت و ایجاد بسته های پشتیبانی برای این گروه می باشد که می توان از حامیان در این زمینه کمک گرفت.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/105196/برگزاری-کنگره-تجلیل-از-سرداران-و-شهدای-استان-هرمزگان
بستن   چاپ