ایرانیان جهان
جلادان آلمانی داعش
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 02:04:22
ایرانیان جهان - به گزارش نشریه «بیلد» (تصویر) «بوزان» یک نوجوان 15 ساله اهل شهر کوبانی سوریه که چند ماهی اسیر تروریست های داعش بود درباره جلادان آلمانی داعش پرده برداشت.
وی که در حال گفتگو هم هنوز حالت هایی از ترس و وحشت را داشت، توضیح داد، چگونه حدود 5 ماه پیش در راه خانه و در مسیر حلب به شهر کوبانی توسط تروریست‌های داعش ربوده شد. ظاهرا وی و چند تن دیگر در مدرسه ای در 75 کیلومتری کوبانی، چهار ماه و نیم زندانی شده بودند.
بوزان گفت: تروریست ها بیشتر وقت ها ما را هدف ضرب و جرح قرار داده و مانند حیوان با ما رفتار می کردند. آنها فیلم هایی از سر بریدن و قطع کردن دست قربانیانشان را به ما نشان می دادند.
افزون بر این، وی همچنین از شکنجه شوک الکتریکی با اقدام 11 تروریست آلمانی در این مدرسه روی زندانیان خبر داده و گفت: این تروریست ها عربی هم آموخته بودند، اما آلمانی صحبت می کردند. 3 تروریست آلمانی نگهبانی این زندان را عهده دار بودند و یکی از آنها خیلی هیکل درشتی داشت که بیشتر وقت ها ما را هدف ضرب و جرح قرار می داد.
اسارت وحشتناک این زندانیان حدود یک هفته است به پایان رسیده است. ظاهرا این نوجوان در جریان مبادله اسرا میان نیروهای بومی و داعش آزاد شده است. بوزان، ابراز امیدواری کرد، شکنجه گرانش دستگیر شوند.
وی گفت: به نظر من آنها آدم نیستند. آنها مانند حیوانات رفتار می کنند. زندگی انسان ها برای آنها هیچ ارزشی ندارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/105419/جلادان-آلمانی-داعش
بستن   چاپ