ایرانیان جهان
کشتار سیاهپوستان در آمریکا با شلیک مستقیم پلیس
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 09:43:54
ایرانیان جهان - میزان / پایگاه نیوزوان در گزارشی به موضوع خشونت پلیس آمریکا در برخورد با شهروندان سیاهپوست پرداخته و اسامی شمار بسیاری از سیاهپوستانی که قربانی خشونت‌های کینه توزانه و نژادپرستانه پلیس آمریکا شدند را منتشر کرد.
تیراندازی پلیس آمریکا به سمت شهروندان سیاه پوست غیر مسلح و کشتار آنان همچنان یک سنت قدیمی در آمریکا به شمار می‌آید.
تیراندازی در آمریکا هنوز در سال 2019 واقعیتی آشکار است که همچنان بسیاری از سیاهپوستانی که در این کشور زندگی می‌کنند را قربانی خشونت‌های بی پایان پلیس می‎کند.
به گزارش نیوز وان، اسامی سیاهپوستانی که در آمریکا زندگی می‌کنند همچنان در تیراندازی‌هایی که هر هفته در این کشور رخ می‌دهد به فهرست قربانیان اضافه می‌شود.
در حالی که رسانه‌های آمریکایی از انتشار خبرهای کشته شدن سیاهپوستان به دست پلیس ممانعت می‌کنند، پایگاه نیوزوان فهرستی از اسامی شهروند سیاهپوست را که به دست پلیس به قتل رسیدند، منتشر کرد.
دیون بیلی، جوانی 19 ساله سیاه پوست در آگوست 2019 از پشت سر توسط پلیس هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. در نوامبر 2019 هیئت منصف دادگاه به اتفاق آرا تایید کردند که 2 افسر پلیسی که به سمت این جوان شلیک کردند مورد تعقیب قرار نخواهند گرفت.
کریستوفر وایتفیلد، در اکتبر 2019 به دست پلیس آمریکا به بهانه سرقت هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.
آنتونی هیل، یک سرباز نیروی هوایی آمریکا در مارس 2015 در سن 26 سالگی به دست افسر پلیس به قتل رسید. دادگاه آمریکا آن افسر پلیس را قاتل اعلام نکرد.
اریک لوگان، مردی 54 سال بود که در ژوئن 2019 در ایندیانا به قتل رسید. گزارش‎ها نشان می‎دهند افسر پلیس در زمانی که با این فرد رو به رو می‌شود دوربینی که بر روی لباسش بوده را خاموش کرده بود.
جماریون رابیسنون، در آگوست 2016 به دست پلیس آمریکا در جورجیا به قتل رسی؛. این جوان به بهانه سرپیچی از دستور پلیس، 76 گلوله به سمتش شلیک شد.
گرگوری هیل، در سال 2014 به دلیل شکایت یکی از همسایگان از صدای بلند موسیقی هدف شلیک گلوله پلیس قرار گرفت و به قتل رسید. خانواده مقتول گفته‎اند که هنگام شلیک گلوله فرزند آنها مسلح نبوده است.
رایان تویمان، جوانی 24 ساله بود که در ژوئن 2019 پلیس لس آنجلس 37 بار به سمت او شلیک کرد و او را به قتل رساند.
ویلی مک کوی، در فوریه 2019 در خودروی شخصی خود خوابیده بود که پلیس به خودرو او نزدیک می‌شود و 25 بار به سمتش شلیک می‌کند.
بوتام جین، جوان 26 ساله در سال 2018 توسط افسر پلیس آمریکا به قتل می‌رسد. این پلیس به اشتباه وارد ساختمانی می‌شود که این جوان در آن بوده و به سمتش شلیک می‌کند.
جاناتان فرل، بازیکن اسبق تیم فوتبال دانشگاه فلوریدا با شلیک 10 تا 12 گلوله پلیس به قتل رسید.
جاناتان هارت، جوان 21 ساله‌ای که بی خانمان بود و در خیابان‌های لس آنجلس زندگی می‌کرد. پلیس آمریکا علت تیراندازی و کشتن این فرد را دزدی اعلام کرد، اما هیچ گونه شواهدی دال بر جرم او وجود نداشت.
تیراندازی به سمت شهروندان سیاه پوست غیر مسلح و به قتل رساندن آن‌ها به دست افسران مسلح آمریکایی همچنان معضلی جدی در این کشور به شمار می‌آید.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/106556/کشتار-سیاهپوستان-در-آمریکا-با-شلیک-مستقیم-پلیس
بستن   چاپ