ایرانیان جهان
مقام هارون نبی به روی صهیونیست‌ها گشوده شد
دوشنبه 11 آذر 1398 - 12:49:59
ایرانیان جهان - فارس / دولت اردن پس از افشای خبر ملاقات رئیس رژیم صهیونیستی با مشاور ارشد شاه اردن در لندن، از بازگشایی مقام هارون نبی به روی صهیونیست‌ها خبر داد.
به گزارش یک منبع رسمی اردن مقام هارون نبی ماه آگوست (مرداد ماه) گذشته پس از چند روز تعطیلی، بازگشایی شد.
وزارت اوقاف، امور مقدسات اسلامی اردن مرداد ماه گذشته پس از آنکه صهیونیست‌ها در مقام هارون نبی (ع) آئین تلمودی به جا آوردند، آن را تعطیل کرده و به هیچ کس اجازه ورود به این مقام را نمی‌داد.
وبگاه «عمون» اردن با اعلام خبر بازگشایی مقام هارون نبی(ع)، گزارش کرد که یک منبع رسمی اردن در پاسخ به سوال خبرنگار این وبگاه درباره توئیت اخیر «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «اردن بنا به درخواست اسرائیل مقام هارون نبی را به روی اسرائیلی‌ها گشود»، پاسخ داد که مقام هارون نبی چند روز پس از تعطیلی به روی همه افراد صرف‌نظر از تابعیت آن‌ها بازگشایی شد.
وی افزود که مقام هارون نبی تحت نظارت وزارت اوقاف است و تدابیری برای عدم تکرار تخلفات در حین بازدید از این مکان اندیشیده شده است.
چند روز پیش منابع صهیونیستی از دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با شاهزاده «غازی بن محمد» مشاور ارشد شاه اردن در لندن خبر دادند.
ریولین پس از افشای این خبر در حساب توئیتری خود نوشت که «دولت اردن بنا به درخواست اسرائیل مقام هارون نبی را به روی اسرائیلی‌ها گشود.»

http://www.ilandnews.ir/fa/News/108684/مقام-هارون-نبی-به-روی-صهیونیست‌ها-گشوده-شد
بستن   چاپ