ایرانیان جهان
کشف محموله موادخوراکی قاچاق 20 میلیاردی در ایلام
جمعه 10 فروردين 1403 - 21:10:38
ایرانیان جهان - ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بالغ بر 6 تن کالاهای اساسی خارج از شبکه توزیع به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.
سردار «جمال سلمانی» امروز جمعه 10 فروردین ماه اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی محل فعالیت احدی از فعالان غیر مجاز که در زمینه قاچاق گوشت قرمز خارج از شبکه فعالیت داشت را شناسایی کردند.
وی اضافه کرد: واحد صنفی متخلف در حاشیه شهر ایلام اقدام به نگهداری و توزیع غیرمجاز اقلام خوراکی به منظور قاچاق و عرضه خارج از شبکه می کرد.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل، مقدار 6 تن گوشت منجمد ویژه تنظیم بازار به ارزش 20میلیارد ریال را کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر کردند.
سردار سلمانی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضاء برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمان و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق سامانه تلفنی 096300 ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.
انتهای پیام

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1122353/کشف-محموله-موادخوراکی-قاچاق-20-میلیاردی-در-ایلام
بستن   چاپ