ایرانیان جهان
تقویت فعالیت‌های اقتصادی در همدان با ایجاد زمینه مشارکت مردمی
سه شنبه 21 فروردين 1403 - 21:48:25
ایرانیان جهان - ایسنا/همدان استاندار همدان در راستای تحقق شعار سال، با اشاره به تقویت فعالیت‌های اقتصادی در استان با ایجاد زمینه مشارکت مردمی، تکریم مردم و تسریع در پیگیری امور را یکی از ضروریات عنوان کرد.
علیرضا قاسمی‌فرزاد سه‌شنبه، 21 فروردین در جمع خبرنگاران در حسینیه بیت‌العباس(ع) شهر همدان، بر لزوم تقویت روحیه امید و نشاط‌آفرینی در جامعه تأکید و اظهار کرد: دشمن امروز تاکتیک خود را تغییر داده است و در مواجهه با ملت ایران دنبال ایجاد فضای تیره و تار و ناامیدی در کشور آن هم به اسم مطالبه‌گری است.
وی با بیان اینکه امروز عنصری خودفروخته‌ و خائن در آن سوی مرزها مدعی مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف شده و حالا هم موضوع سلامت آب را زیر سوال می‌برد، مطرح کرد: ابر پروژه آبرسانی به همدان 10 سال تعطیل شده بود، آن هم با 30 درصد پیشرفت فیزیکی که در دولت سیزدهم با صرف اعتبارات قابل توجه عملیاتی شد.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمن امروزه در حوزه آب مطالبه‌گر شده است، تصریح کرد: کیفیت و سلامت آب همدان مشکلی ندارد اما با این وجود دانشگاه علوم پزشکی و تصفیه‌خانه شیخی‌جان بررسی‌های دقیقی برای بحث طعم و بو داشته‌اند و با دستگاه ازن‌زنی و مواد دیگری که به آب اضافه می‌شود، بو و طعم نامطبوع آن از بین می‌رود.
استاندار همدان در پایان یادآور شد: خبرنگاران استان صادقانه و پرتلاش در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام 

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1124772/تقویت-فعالیت‌های-اقتصادی-در-همدان-با-ایجاد-زمینه-مشارکت-مردمی
بستن   چاپ