ایرانیان جهان
همدلی مسوولان و مردم مشکلات اقتصادی را مرتفع کرده است
چهارشنبه 22 فروردين 1403 - 00:42:26
ایرانیان جهان - به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم کانی کردستان اظهار کرد: رئیس‌جمهور به حل مشکلات اقتصادی استان کردستان اهتمام ویژه دارد و این همت با سه سفر به استان کردستان مشخص است.
وی افزود: استان کردستان در گذشته با مشکلات بزرگی در حوزه اقتصادی رو به رو بوده و در این دولت اقدامات مهمی برای رفع آنها انجام شده که امیدواریم بتوانیم با همت و همدلی همه جانبه مردم و مسؤولان گام‌های مؤثری در آینده برای توسعه اقتصاد استان برداریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته سالی پر از حاشیه و تنش و چالش برای استان به ویژه در حوزه اقتصادی بود که خوشبختانه با سفر رئیس جمهوری به کردستان که در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از این مشکلات مرتفع و هم‌اکنون کردستان کم کم در مسیر توسعه‌ای که باید سال‌ها پیش قرار می‌گرفت، قرار گرفته است.
نوری یادآور شد: انبوهی از پروژه‌ها و طرح‌های کلان نیمه تمام در استان تا یک دو سال گذشته وجود داشت که مشکلات فراوانی را برای مردم پیش آورده بود از جمله پروژه آب و راه آهن سنندج و فرودگاه سقز که خوشبختانه بسیاری از این طرح‌ها توسط این دولت تکمیل و در مسیر بهره‌وری قرار گرفتند.
این مقام مسؤول به اهمیت اقتصاد و تولیدات واحدهای اقتصادی در همه حوزه‌ها اشاره کرد و گفت؛ مقام معظم رهبری هرساله به اهمیت تولید در سخنانش اشاره می‌کنند و این مهم اگر در کردستان به سهم خود برسد تمامی بخش‌ها از جمله ورزش استان بی‌نیاز خواهند شد و اقتصاد استان می‌تواند بزرگترین حامی ورزش کردستان باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش از جمله ورزش قهرمانی و مسیری که یک قهرمان برای رسیدن به سکوی اول می‌کشد، تاکید کرد: تیم معاونت اقتصادی استانداری با درک وضعیت جامعه ورزشکاران استان از روز نخست کمر به رفع مشکلات این بخش بست و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شد و این اقدامات همچنان ادامه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در حوزه ورزش اقدامات مؤثری برای ورود بخش خصوصی به حمایت از تیم‌های ورزشی استان صورت گرفته و به جرأت می‌توان گفت که سال 1403 سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری کردستان در کنار جامعه ورزش و جوانان استان خواهیم بود.
کد خبر 6074714

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1124802/همدلی-مسوولان-و-مردم-مشکلات-اقتصادی-را-مرتفع-کرده-است
بستن   چاپ