ایرانیان جهان
71 فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 23:52:16
ایرانیان جهان - به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 12 میلیارد ریالی از وی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مأموران دایره تجسس کلانتری 13 قدس مشخص شد مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه‌گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده، آشنا شده است.
وی بیان کرد: در ادامه شاکی با اعتماد بی‌جا مبلغ 12 میلیارد ریال به حساب وی واریز اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبوده است.
احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی حین تحقیقات، شکایت‌ها و مرجوعه‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش وعده پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف همچون راه‌اندازی کلینیک‌های خصوصی، کارگاه‌های تولیدی و... دریافت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری 13 با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی 41 ساله است، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به 71 فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی 125 میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد وتحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1125700/71-فقره-کلاهبرداری-با-ترفند-مشارکت-در-فعالیت-اقتصادی
بستن   چاپ