ایرانیان جهان
مراکز اسلامی انگلیس شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند
شنبه 14 دی 1398 - 9:37:55 AM
ایرانیان جهان- ایرنا – شماری از مراکز و سازمان های اسلامی مستقر در انگلیس با صدور بیانیه ای شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای مرکز اسلامی انگلیس منتشر شده از ملت مسلمان این کشور، برای شرکت در مراسمی که امروز (شنبه) به همین مناسبت در لندن برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آمده است.
این بیانیه از سوی مرکز اسلامی انگلیس، مجلس علمای شیعه در اروپا، دارالاسلام، انجمن جوانان اهل البیت، سازمان حقوق بشر اسلامی انگلیس و تعداد دیگری از نهادهای اسلامی منتشر شده است.
همچنین حجت الإسلام و المسلمین سید هاشم موسوی رئیس مرکز اسلامی انگلیس با صدور بیانیه  جداگانه ای درگذشت این مجاهد در راه اسلام را تسلیت گفت. وی در این بیانیه گفت: خبر شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی موجب تاثر و تالم گشت.
رئیس مرکز اسلامی انگلیس افزود: سردار سلیمانی در طول چهل سال حیات طیبه جمهوری اسلامی همواره در میدان مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و دفاع از حریم ولایت علوی همچون مالک اشتر علی مخلصانه و شجاعانه جنگید تا آنکه خون پاک او به دست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و بدینگونه به آرزوی دیرین خود که شهادت در راه خدا بود رسید.
وی عنوان کرد: امروز زبان حال همه  آزادگان و دوستان امیر المؤمنین علی علیه السلام در فراغ این فرمانده دلاور و مالک اشتر زمان چنین است؛ «بدانید که حاج قاسم سلیمانی ، روزگار خود را به پایان برد و به پیمان خویش وفا نمود و به دیدار پروردگارش شتافت، خدا حاج قاسم را بیامرزد! اگر کوه می بود، قلّه ای دست نیافتنی و دور و بلند می نمود! و اگر سنگ می بود، صخره ای سخت می نمود»! لحظه ای دست از مبارزه نکشید؛ از جنگ تحمیلی گرفته تا مبارزه با تکفیری ها و داعش؛ رشادت های این سرباز فدایی اسلام در دوره دفاع مقدس



http://www.ilandnews.ir/fa/News/117752/مراکز-اسلامی-انگلیس-شهادت-سردار-سلیمانی-را-تسلیت-گفتند
بستن   چاپ