ایرانیان جهان
دبیرکل عشایر عراق: همبستگی ما با مردم ایران تحت تاثیر ترورها قرار نمی‌گیرد
شنبه 14 دي 1398 - 11:36:13
ایرانیان جهان - ایرنا / دبیرکل هیات مرکزی عشایر عراق گفت: ملت عراق و ایران قلب واحدی دارند و آن اسلام است و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکایی ها نمی تواند همبستگی دو ملت را تحت تاثیر قرار دهد.
"ابو محمد الفکیکی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب افزود : روابط ایران و عراق، عقایدی است که در خون دو ملت دوست جریان دارد که موجب همبستگی و اتحاد دو ملت شده است.
وی با اشاره به شهادت سپهد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس جانشین سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) افزود: اقدام های تروریستی مختص رژیم صهیونیستی و اشغالگران آمریکایی است و در حقیقت به شهادت رساندن این افراد برای دفاع از اسرائیل انجام شد.
الفکیکی دبیر کل هیات مرکزی عشایر عراق با بیان اینکه برای دفاع از اسرائیل به نیروهای مجاهدین حمله می شود، افزود: هدف اسرائیل و اشغالگران آمریکایی نجات داعش است که در حقیقت به استخدام نیروهای رژیم صهیونیستی و نیروهای اشغالگر آمریکایی در آمده اند.
وی با بیان این که ما به شدت درخواست داریم که این اشغالگران از عراق خارج شوند، تاکید کرد، امروز همه جای عراق و بغداد، مردم برای از دست دادن مجاهدان شهید خود ماتم زده هستند.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه 8 نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع این شهدا دقایقی قبل در شهر مقدس کاظمین در نزدیک بغداد پایتخت عراق آغاز شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/117783/دبیرکل-عشایر-عراق--همبستگی-ما-با-مردم-ایران-تحت-تاثیر-ترورها-قرار-نمی‌گیرد
بستن   چاپ