ایرانیان جهان
گزارش سی ان ان از عراقی های خشمگین
شنبه 14 دي 1398 - 12:41:12
ایرانیان جهان - ایرنا / شبکه تلویوزیونی "سی ان ان" با پخش تصاویری زنده از بغداد تاکید کرد که بدنبال ترور و شهادت سردار "قاسم سلیمانی" و ابومهدی المهندس و همراهان آنان در پایتخت عراق، مردم این کشور از نقض و تجاوز به حاکمیت کشورشان توسط آمریکا خشمگین هستند.
سی ان ان روز شنبه درباره حال و هوای بغداد در جریان مراسم تشییع پیکر عملیات تروریستی آمریکا افزود که مردم عراق در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی و شهادت فرمانده قدس سپاه خشمگین شده و از تبعات این اقدام نگران هستند.
خبرنگار این رسانه تصویری آمریکایی از بغداد همچنان گزارش داد: مردم عراق شاهد یک وضعیت تنش زا هستند به ویژه اینکه کشورشان بار دیگر جولانگاه نظامیان آمریکایی شده است.
این شبکه خبری ادامه داد: مقامات عراقی نیز درپی نقض حاکمیت کشورشان از سوی واشنگتن، به شدت تحت فشار برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق قرار دارند .
بامداد دیروز (جمعه) سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی المهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد ترور شدند و به شهادت رسید.
پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که دستور این حمله تروریستی را "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله "علی خامنه ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/117796/گزارش-سی-ان-ان-از-عراقی-های-خشمگین
بستن   چاپ