ایرانیان جهان
خیز لابی صهیونیسم در انگلیس علیه برجام
یکشنبه 29 دی 1398 - 9:53:55 AM
ایرانیان جهان-لابی صهیونیسم در انگلیس به رهبری «جان برد» وزیر امور خارجه اسبق کانادا که از مواضع تندی علیه ایران برخوردار است و به گروهک تروریستی منافقین گرایش دارد تحرکات تازه ای را برای تضیف برجام آغاز کرده است.
به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) «دیلی میل» روز شنبه گزارش داد که پویش دوستان اسرائیل به زودی گزارشی را تحت عنوان سند حقیقت یاب منتشر خواهد کرد که در آن ادعا شده تهران در سال های 2002 میلادی به دنبال ساخت کلاهک هسته ای بوده است.
در بخشی از این گزارش ادعایی به سندی اشاره شده که توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در اختیار اعضای پویش دوستان اسرائیل قرار داده شده، مبنی بر اینکه ایران پارامترهای مورد نیاز برای نصب کلاهک هسته ای روی موشک را بررسی کرده است.
دیلی میل که فرازهایی از این گزارش ادعایی را مشاهده کرده به نقل از آن نوشته «این موضوع نشان دهنده ابعاد نظامی فعالیت های هسته ای و تمایل ایران برای تبدیل شدن به یک دولت اتمی است. »
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم سال گذشته در یک شوی زنده تلویزیونی با نشان دادن چند قفسه اسناد و مدارک جعلی مدعی شد که سازمان اطلاعات این رژیم توانسته است،55 هزار پرونده درخصوص برنامه های ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را بدست آورد.
اوج اظهارات بی پایه و اساس نتانیاهو ارائه تصویر سوله ای در منطقه شورآباد تهران بود که مدعی شد ایران اسناد و مدارک فعالیت های هسته ای خود را در این سوله نگهداری می کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خلال شوی تبلیغاتی خود، بارها فیلم سخنرانی و مصاحبه های مسئولان کشورمان درباره صلح آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران را پخش و آنها را به دروغگویی متهم کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/120572/خیز-لابی-صهیونیسم-در-انگلیس-علیه-برجام
بستن   چاپ