ایرانیان جهان
بخت های قهرمانی و غایبان بزرگ در تنیس اپن استرالیا
یکشنبه 29 دی 1398 - 10:12:34 AM
ایرانیاتن جهان-به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فصل جدید تنیس در سال 2020 در حالی آغاز شده که یکی از چهار گرند اسلم سال یعنی اپن استرالیا در آستانه برگزاری است. این بازی ها امسال تحت تاثیر هوای بد ملبورن قرار گرفته است. دود حاصل از آتش سوزی جنگل های استرالیا (از نوامبر شروع شده) برای پلی آف این رقابت ها دردسر ساز شد.
تنیسورهای مطرح جهان از بیستم ژانویه تا دوم فوریه در مبلورن حضور خواهند داشت اما دوئل نواک جوکوویچ با رافائل نادال در مرکز توجه ها قرار خواهد داشت. علاوه بر آنها تنیسورهای دیگری می توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
نواک جوکوویچ
تنیسور صربستانی از عنوانی دفاع خواهد که در سال 2019 با شکست نادال به دست آورد. او روی فرم است. تنها یک هفته پیش در استرالیا به همراه کشورش فاتح ATP کاپ شد. جوکوویچ نشان داد که دوباره در بالاترین سطح ممکن است و می تواند بهتر از سال گذشته فصل را به پایان برساند. او همه بازی هایش را در ATP کاپ با پیروزی پشت سر گذاشت و حتی دنیل مدودف را نیز شکست داد. اپن استرالیا یکی از محبوب ترین رقابت ها برای او است که توانسته هفت قهرمانی در آن به دست آورد. تنیسور صربستانی بخت نخست محسوب می شود.
رافائل نادال
تنیسور اسپانیایی در بهترین شرایط قرار دارد. دیگر خبری از ابهام های فصل گذشته در زمینه آماده سازی اش وجود ندارد. او دیگر مشکل جسمانی ندارد. مرد شماره یک جهان در دسامبر فاتح رقابت های ابوظبی شد و در ATP کاپ با وجود دو شکست چهره خوبی از خود نشان داد

http://www.ilandnews.ir/fa/News/120576/بخت-های-قهرمانی-و-غایبان-بزرگ-در-تنیس-اپن-استرالیا
بستن   چاپ