ایرانیان جهان
مرکز کنترل ترافیک تهران اعلام کرد
کاهش 9 درصدی ترافیک صبحگاهی در یکشنبه برفی/بیشترین و کم ترین یخ زدگی معابر در مناطق 1 و 19
يکشنبه 29 دي 1398 - 13:40:20
ایرانیان جهان - شهرنوشت: در پی بارش برف در صبح روز یکشنبه، عوامل شهرداری از همان ساعات اولیه تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از انسداد معابر به کار بستند.

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، در پی بارش برف که در حدود ساعت 3:30 صبح روز یکشنبه 29 دی ماه 1398 در تمامی شهر تهران آغاز شد، عوامل شهرداری از همان ساعات اولیه تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از انسداد معابر به کار بستند. به طوری‌که در شروع پیک ترافیک صبحگاهی، بنابر اطلاعات مرکز کنترل ترافیک تهران مشکل خاصی در سطح معابر مشاهده نشد. تنها در چند معبر از جمله بزرگراه شهید همدانی، کاروانسرای سنگی و شمال بزرگراه یادگار امام مشکل قطعی «آمد و شد» به وجود آمد که تا قبل از شروع ساعات کار ادارات با کوشش عوامل خدمات شهری مشکل رفع شد.
از اولین ساعات بارش برف، کامران زنگیشه مشاور عالی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، سپس مصطفی کاظمی رئیس دفتر شهردار تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق و دیگر مسئولان مرتبط با حضور در مرکز کنترل ترافیک تهران از نزدیک در جریان برف‌روبی و پاکسازی معابر قرار گرفتند و رهنمودهای لازم را از طریق واحد هماهنگی و بیسیم به عوامل مستقر در سطح شهر منتقل کردند.
تا ساعت 8 صبح امروز نیز هماهنگی جهت شن و نمک‌پاشی 294 نقطه از سطح معابر توسط مرکز کنترل ترافیک تهران انجام شد. همچنین با توجه به تعطیلی مدارس، در صبح امروز ترافیک روانی در سطح شهر مشاهده شد به‌ طوری‌که طول صف ترافیک صبحگاهی از متوسط یکشنبه‌های آذرماه و همچنین یکشنبه گذشته حدود 7 الی 9 درصد کمتر بود. در ضمن ترافیک صبحگاهی زودتر از روزهای مشابه و از حدود ساعت 10 صبح فروکش کرده است.
طبق نمودار توزیع یخ‌زدگی معابر در مناطق 22گانه، صبح امروز (بیست‌ونهم دی ماه)، مناطق 1، 22 و 2 بیشترین یخ‌زدگی معابر و مناطق 19، 18 و 16 به ترتیب با کمترین میزان یخ‌زدگی معابر مواجه بودند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/120649/کاهش-9-درصدی-ترافیک-صبحگاهی-در-یکشنبه-برفی-بیشترین-و-کم-ترین-یخ-زدگی-معابر-در-مناطق-1-و-19
بستن   چاپ