ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: شفافیت و سهولت از مهمترین دستاورد سامانه هوشمند تعاون است
يکشنبه 29 دي 1398 - 14:49:33
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - جلسه ارزیابی عملکرد ادارات تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در تحقق برنامه تشکیل تعاونی و وضعیت بهره برداری از سامانه هوشمند تعاون با حضور علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، در این جلسه علیزاده با اشاره به اهداف تجمیع سامانه های متعدد بخش تعاون در یک سامانه جامع ، شفافیت را از مهمترین دستاورد های آن برشمرد و با اشاره به سهولت کار از طریق سامانه مذکور تصریح کرد : ادارات شهرستان ها باید تلاش کنند تا متقاضیان تشکیل تعاونی در کمترین زمان و به بهترین نحو امور خود را از طریق سامانه جامع هوشمند بخش تعاون انجام دهند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به تاکید معاون امور تعاون وزارت متبوع ، از همه روسا و رابطین شهرستانی خواست تا نسبت به جبران و تحقق برنامه تشکیل تعاونی تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند.
در این نشست که مدیر تعاون اداره کل ، روسای ادارات ستادی و رابطین تشکیل تعاونی در شهرستان ها نیز حضور داشتند مقرر شد جهت تحقق برنامه های ابلاغی ، جلسات ترویجی با ادارات ذیربط از جمله شیلات ، گردشگری و جهاد کشاورزی برگزار و نسبت به تشکیل تعاونی های تامین نیاز اقدام شود.
شایان ذکر است تشکیل تعاونی برای توان یابان و معلولان در چارچوب تفاهم نامه سازمان بهزیستی و تشکیل تعاونی تامین نیاز برای طرح های کوچک روستایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/120669/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--شفافیت-و-سهولت-از-مهمترین-دستاورد-سامانه-هوشمند-تعاون-است
بستن   چاپ