ایرانیان جهان
آخرین مهلت اعتراض متقاضیان دریافت بسته معیشتی
دوشنبه 30 دي 1398 - 10:17:13
ایرانیان جهان - میزان / متقاضیان دریافت بسته معیشتی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، تا پایان امروز مهلت دارند تا در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از واریز مرحله دوم طرح حمایت معیشتی دولت (10 دی ماه) اعلام کرد، متقاضیانی که هم اکنون یارانه نقدی دریافت نمی‎کنند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #6369* ثبت کرده‌اند تا 30 دی ماه یعنی تا پایان امروز فرصت دارند برای دریافت سبد معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
پیش از این 666 هزار و 774 سرپرست خانوار اطلاعات هویتی خود را در کد دستوری #6369* ثبت کرده بودند که تا پایان امروز مهلت دارند تا نسبت به دریافت بسته کمک معیشتی اعتراض کنند.
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این فرصت تمدید نمی‌شود.
همچنین افرادی که در آذرماه اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت سبد معیشتی دولت ثبت کردند، نیز می‌توانند وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir شده و نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.
این افراد با ورود به سایت hemayat.mcls.gov.ir ، باید شماره ملی سرپرست خانوار، شماره حساب واریز یارانه نقدی و شماره ملی یکی از اعضای خانوار که در لیست یارانه بگیران هستند را وارد و نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/120833/آخرین-مهلت-اعتراض-متقاضیان-دریافت-بسته-معیشتی
بستن   چاپ