ایرانیان جهان
برگزاری بیش از 20 هزار ساعت آموزش‌ در حوزه کارگری، کارفرمایی و مسئولین ایمنی در ایلام
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 11:54:46
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - از ابتدای سال 98 تا پایان دی ماه 20 هزار و 436 ساعت آموزش در حوزه کارگری، کارفرمایی و مسئولین ایمنی بصورت ثبت شده در سامانه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ثبت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، رییس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تعداد کل حوادث بررسی شده در شش ماهه اول سال 98 حدود83 حادثه بررسی شده توسط بازرسان کار استان بوده که با تلاش همکاران بازرس کار و انجام بازرسی های مداوم و مستمر و ارائه آموزش های لازم به کارگران و کارفرمایان این تعداد حادثه رسیده است که از مهم ترین شاخص های عملکردی در حوزه بازرسی کار، کاهش میزان حوادث ناشی از کار است..
وی تصریح کرد: این میزان آموزش کاهش چشمگیری در حوادث ناشی از کار در استان داشته است.
اسدی‌نیا افزود: رسالت اصلی این مرکز جلوگیری از حوادث و سوانح شغلی و ارتقاء فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در محیط‌های کاری است، بنابراین نتیجه این فعالیت‌ها در جامعه، بخشی از اهداف رشد اقتصادی کشور را محقق خواهد کرد.
یکی از ماموریت‌های سازمانی بازرسی کار، صیانت از نیروی انسانی و ارتقاء سطح ایمنی در کارگاه‌ها است که قطعاً با شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک می‌توانیم بهتر به این مهم دست پیدا کنیم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/121393/برگزاری-بیش-از-20-هزار-ساعت-آموزش‌-در-حوزه-کارگری،-کارفرمایی-و-مسئولین-ایمنی-در-ایلام
بستن   چاپ