ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران: حفظ کرامت کارکنان و تکریم ارباب رجوع ضروری است
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 14:41:26
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - جلسه شورای اداری بهمن ماه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با حضور پروانه رضایی بختیاری مدیرکل، مدیران و روسای ادارات ستادی و اجرایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران،در ابتدای این نشست پروانه رضایی بختیاری گفت: در سال 1397 باارزیابی عملکرد به عمل آمده در جشنواره شهید رجایی 64دستگاه اجرایی استان تهران این اداره رتبه نخست را کسب کرد؛ همچنین با ارزیابی عملکرد به عمل آمده از ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح کشور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران موفق به کسب مقام اول شد.
وی ادامه داد: با توجه به ویژگیهای پایتخت و گستردگی حوزه استان تهران، کسب جایگاه نخست در هر دو عنوان استانی و کشوری کار بسیار مهم و حائز اهمیتی بود که با همت والای مدیران، روسای ادارات ستادی و اجرایی و تمامی کارکنان تلاشگر و فداکارمان تحقق یافت. ما بایستی با جدیت و اهتمام بیشتر در حفظ جایگاه بدست آمده در سالهای آتی کوشا باشیم. این امر بسیار دشوار است زیرا توقع از ما برای ماندن در این جایگاه بالا رفته و میدان رقابت در بین سازمان‌ها سخت تر شده است.
وی در ادامه به ذکر نتیجه بررسی‌های میدانی خود از ادارات تابعه پرداخت و گفت: کار نظارت و مدیریت در هر یک از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به لحاظ کثرت انجام کار، تعداد زیاد مراجعین و پرونده های در حال بررسی بسیار امری دشوار است. اما در همین شرایط سخت است که مدیران واقعی خود را نشان می‌دهند و با نظارت درست، صبر، ابتکار عمل، قانونمندی و منطق حوزه خود را مدیریت نموده و ضمن حفظ کرامت همکاران در برخورد با مراجعین و ارائه خدمت مطلوب به آنها، اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع را هم رعایت می نمایند. ما بایستی در بحث رفتاری علی الخصوص با مراجعین ما که اغلب دارای مشکلات فراوانی هستند با گشاده رویی ارائه خدمت نماییم تا آنها با ذهنیت مثبت و رضایتمندی از اداره ی ما خارج شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه باید از تجارب همکاران با سابقه خود بهره مند شویم، گفت: در حوزه های روابط کار و تعاون آموزش‌های خوبی صورت گرفته است. اما باید این دوره ها به روش‌های نوین و به صورت متنوع، مانند استفاده از بستر درگاه های الکترونیکی، کلاس‌های تخصصی و برگزاری کارگاه آموزشی برگزار شود.
رضایی بختیاری با تاکید بر اینکه در سال جدید بایستی اقدامات و تغییراتی صورت گیرد تا روحیه همکاران عزیز با نشاط تر و شاداب تر شود، افزود: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا در بعضی از مسیرها تغییرات مفیدی ایجاد کنیم و این آرامش را حفظ کرده و به انتظارات و چشم اندازهای خود که شایسته استان تهران به عنوان پایتخت الگوی کشور است، هر چه زودتر برسیم.
در ادامه این نشست مدیران و روسای ادارات ستادی و اجرایی با توجه به دستور جلسه( بحث و بررسی ارزیابی عملکرد 8 ماهه سالجاری در کلیه شاخص های اختصاصی) به ارائه گزارشی از عملکرد 8 ماهه خود پرداخته و با بحث، تبادل نظر و همفکری سعی در حل و فصل موارد و مسائل مطروحه داشتند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/122756/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-تهران--حفظ-کرامت-کارکنان-و-تکریم-ارباب-رجوع-ضروری-است
بستن   چاپ