ایرانیان جهان
نماینده دموکرات: پروژه جمهوری‌خواهان تخریب دموکراسی است
شنبه 12 بهمن 1398 - 11:15:54
ایرانیان جهان - نماینده دموکرات: پروژه جمهوری‌خواهان تخریب دموکراسی است
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6027150
٢٥٨
٠
باشگاه خبرنگاران / نماینده دموکرات آمریکایی در واکنش به رای منفی جمهوری‌خواهان به احضار شاهدان در دادگاه استیضاح ترامپ اعلام کرد آن‌ها می‌دانند که دستور کار آن‌ها با دموکراسی ناسازگار است.
الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات کنگره آمریکا و از زنان فعال ترقی‌خواه در واکنش به رای منفی سنا به احضار شاهدان به دادگاه استیضاح ترامپ اعلام کرد: «سلب مسئولیت سنا از خود در قبال حاکمیت قانون، تهدیدی عمیق‌تر برای دموکراسی، نهاد‌ها و جمهوری ما به شمار می‌آید.»


`ایرانیان


وی در پیامی توییتری نوشت: «اعضای حزب جمهوریخواه می‌دانند که دستور کار آن‌ها با دموکراسی ناسازگار است، بنابراین پروژه بزرگتر آن‌ها تخریب دموکراسی است.»
این در حالی است که سناتور‌های آمریکایی با طرح دموکرات‌ها برای احضار شاهدان جدید در راستای رسیدگی به فرآیند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مخالفت کردند.
بر این اساس، سناتور‌های دموکرات با ارائه یک طرح خواستار احضار شاهدان طراز اولی همچون جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ برای شهادت درباره رسوایی اوکراین گیت شدند. با این حال، این طرح آرای کافی سناتور‌های آمریکایی را کسب نکرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/124206/نماینده-دموکرات--پروژه-جمهوری‌خواهان-تخریب-دموکراسی-است
بستن   چاپ