ایرانیان جهان
ترامپ تعدادی از کارکنان کاخ سفید را اخراج می‌ کند
شنبه 19 بهمن 1398 - 06:50:12
ایرانیان جهان - ترامپ تعدادی از کارکنان کاخ سفید را اخراج می‌ کند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6048926
k ٥.٩
١
باشگاه خبرنگاران / رئیس‌جمهور آمریکا در پی تبرئه شدن در سنای این کشور، قصد ایجاد برخی تغییرات و اخراج چند نفر از کارکنان کاخ سفید را دارد.
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد ایجاد برخی تغییرات در مجموعه کارکنان کاخ سفید را دارد.
بر اساس گزارش این منابع آگاه، ترامپ پس از تبرئه شدن در سنا، قصد دارد یکی از کارکنان امنیت ملی کاخ سفید را که علیه وی در پرونده «اوکراین گیت» شهادت داده، اخراج کند.
سرپرست موقت کارکنان کاخ سفید نیز در لیست افرادی قرار دارد که قرار است توسط ترامپ اخراج شوند.
رویترز به نقل از منبع آگاه خود نوشت که «الکساندر ویندمن»، کارشناس مسائل اوکراین در امنیت ملی کاخ سفید که پیش از این علیه ترامپ در پرونده استیضاح، شهادت داده، به وزارت دفاع منتقل خواهد شد.
پیش از این نیز «جنیفر جیکابز»، خبرنگار پایگاه اینترنتی بلومبرگ در کاخ سفید، در توئیتر، از احتمال اخراج الکساندر ویندمن خبر داده بود.
ویندمن که به عنوان یک افسر ارشد نظامی در شورای امنیت ملی کاخ سفید فعالیت می‌کند، فردی است که پس از گوش دادن به مکالمه تلفنی دونالد ترامپ با رئیس‌جمهور اوکراین، علیه وی شهادت داد.
مجلس سنا روز چهارشنبه در رای‌گیری نهایی خود ترامپ را از دو اتهام "سوءاستفاده از قدرت" و "کارشکنی در کار کنگره" که علیه او در پرونده استیضاح مطرح شده بود، تبرئه کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/126323/ترامپ-تعدادی-از-کارکنان-کاخ-سفید-را-اخراج-می‌-کند
بستن   چاپ