ایرانیان جهان
​ پناه در خوزستان: سرمایه‌گذاران، فرماندهان ارشد عرصه تولید هستند
شنبه 19 بهمن 1398 - 14:32:48
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه، سرمایه گذاران را فرماندهان ارشد عرصه تولید دانست و گفت: باید از آنها به نیکی یاد کرد و در دستگاه‌های اجرایی حمایت شوند.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، غلامرضا پناه ، در آیین افتتاح تعاونی 177 در ناحیه صنعتی شهدای آبادان، اظهار کرد: خوزستان نماد سلحشوری و پایداری است و آبادان نوک پیکان این پایداری است.
وی افزود: اگر روزی آبادان و خرمشهر در میدان جنگ و مبارزه، نماد استقامت و دلاوری بود، امروز در جای‌جای ایران، سنگر جهاد و مبارزه، صحنه تولید، تلاش، کار و فعالیت است.
پناه ادامه داد: ما در شرایط سخت تحریم به سر می‌بریم، بنابراین در این شرایط سخت که برای حفظ استقلال و اهداف متعالی نظام، اجماعی علیه ایران صورت گرفته است؛ تنها راه ما اقتصاد مقاومتی است که با همت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: امروز صحنه جهاد و مبارزه، تولید است. کسانی که بتوانند با ایجاد شغل و کارآفرینی خانواده‌هایی را به آرامش و زندگی راحت برسانند، اجر دنیوی و اخروی خواهند داشت.
وی افزود: سرمایه‌گذاران، فرماندهان ارشد عرصه تولید هستند؛ باید از آنها به نیکی یاد کرده و در دستگاه‌های اجرایی مورد حمایت قرار گیرند.
گفتنی است: در ادامه سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آبادان، از فاز دوم طرح بسته بندی صنایع غذایی و تولید قند شرکت پیروز اطلس اروند واقع در شهرک صنعتی آبادان، بهره برداری شد. این واحد راکد بوده و مجددا راه اندازی شده است.
در این سفر، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و منطقه آزاد اروند،غلامرضا پناه را همراهی می کردند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/126473/​-پناه-در-خوزستان--سرمایه‌گذاران،-فرماندهان-ارشد-عرصه-تولید-هستند
بستن   چاپ