ایرانیان جهان
استقبال از فیلم روز صفر در جشنواره فیلم فجر در کیش
شنبه 19 بهمن 1398 - 16:25:29
ایرانیان جهان - پس از سه روز و نمایش 6 فیلم از فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر، "روز صفر" توانست در هر دو سانس مخاطبان بسیاری را برای تماشا جذب کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از گذشت سه روز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش، "روز صفر" در میان 6 فیلم به نمایش درآمده توانست رضایت حداکثری تماشاگران را از آن خود کند.
خون شد فیلم دیگری بود که نخستین اکران خود را در جزیره تجربه کرد و سینمای کیمیایی را با همان کاراکترهای دهه 40 و این بار در سال 98 به نمایش درآورد.
به زعم بسیاری ازمنتقدان و تماشاگران این فیلم به رغم نداشتن ساختاری نو، از استانداردهای یک فیلم سینمایی تمام عیار با همه ویژگی‌هایش برخوردار بود.
امروز شنبه 19 بهمن 98 و در روز چهارم این جشنواره، ساکنان جزیره مرجانی شاهد اکران دوم فیلم "خون شد" در ساعت 21:30 و اکران فیلم "آبادان یازده 60" در دو سانس ساعت 19 و 24 خواهند بود.
· آبادان یازده 60
نویسندگان: مهرداد خوشبخت و حسین تراب نژاد
کارگردان: مهرداد خوشبخت،
تهیه کننده: حسن کلامی
بازیگران:علیرضا کمالی، حسن معجونی، نادر سلیمانی، حمید رضا محمدی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، یاسین مسعودی، حسین پوریده، افشین طایی و رضا مسعودی
خلاصه داستان فیلم
فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» درباره 40 روز اول جنگ و فعالیت و نقش رادیو نفت ملی آبادان در آن برهه زمانی است که در این فیلم به سقوط خرمشهر نیز اشاره می‌کند. در واقع این فیلم برداشتی آزاد از اتفاقات و حوادث حقیقی است که در بحبوحه جنگ بر سر مردم آبادان و خرمشهر آمده است.
· خون شد
نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
بازیگران
سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، اکبر معززی از جمله بازیگران «خون شد» هستند.
خلاصه داستان:«فضلی» نام کوچکِ پسر بزرگ خانواده است که بعد از سال ها غیبت به خانه برگشته و می فهمد عده ای نابکار، می خواهند خانه پدری اش را تصاحب کنند. او تلاش می کند خانه پدری را حفظ کرده و اعضای خانواده را دوباره دور یک سفره جمع کند، اما...
طرح داستان: طرح کلی داستان، تلاش برای احیای یک خانواده از هم پاشیده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/126475/استقبال-از-فیلم-روز-صفر-در-جشنواره-فیلم-فجر-در-کیش
بستن   چاپ