ایرانیان جهان
ترکیه: مذاکرات با روسیه درباره ادلب هفته آینده ادامه می‌یابد
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 00:21:21
ایرانیان جهان - ترکیه: مذاکرات با روسیه درباره ادلب هفته آینده ادامه می‌یابد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6052148
٢١٦
١
فارس / وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای با اشاره به نشست امروز مقامات این کشور با هیأت روسی درباره ادلب اعلام کرد که مذاکرات با مسکو هفته آینده ادامه خواهد یافت.
مقامات ارشد ترکیه و روسیه امروز،‌ شنبه در آنکارا با یکدیگر دیدار کرده تا درباره تحولات اخیر در ادلب سوریه گفت‌وگو کردند.
ریاست هیأت ترکیه‌ای بر عهده «سدات اونال» معاون وزیر امور خارجه و هیأت روسی شامل «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه بوده است.
بر اساس بیانیه وزرات امور خارجه ترکیه، مقامات دو کشور درباره گام‌هایی که به آرام شدن اوضاع در ادلب منجر می‌شود صحبت کرده و توافق کردند که نشست‌ها در هفته آتی ادامه یابد.
همزمان با پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در ادلب که آخرین پناهگاه تروریست‌های «جبهه النصره» است، آنکارا امروز یک بار دیگر به دمشق درباره حمله به نیروهای ترکیه‌ای که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، هشدار داده است. (جزئیات بیشتر)
مقام‌های سوریه ضمن رد مواضع و تهدیدهای ترکیه و تاکید بر اینکه حضور نیروهای ترکیه در سوریه، «اشغالگری» است، از عزم دمشق برای پاکسازی کل سوریه از وجود تروریست‌ها خبر داده‌اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/126622/ترکیه--مذاکرات-با-روسیه-درباره-ادلب-هفته-آینده-ادامه-می‌یابد
بستن   چاپ