ایرانیان جهان
ائتلاف مدعیان اصلاحات و اعتدال با ضد انقلاب برای تحریم‌ انتخابات..؟!
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:43:21
ایرانیان جهان - ائتلاف مدعیان اصلاحات و اعتدال با ضد انقلاب برای تحریم‌ انتخابات..؟!
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6052684
k ١.٤
٠
کیهان / متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
جمعی از عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین به استناد دروغ‌‌های برخی مقامات دولتی و شبه اصلاح‌طلبان، خواستار تحریم انتخابات شدند.
در بیانیه‌ این طیف که در میانشان عناصر سلطنت‌طلب، کمونیست آمریکایی، گروهک منحله فداییان خلق، گروهک ملی- مذهبی و چند تن از متواریان مدعی اصلاخ‌طلبی در گذشته دیده می‌شود، به استناد برخی فضاسازی‌های مسموم داخلی ادعا شده «تکلیف 70 درصد حوزه‌‌های نمایندگی مجلس از قبل توسط شورای نگهبان و نیروهای نظامی امنیتی مهندسی شده است.» امضاکنندگان بیاینه 164 نفره همچنین با وجود رقابت 7 هزار نامزد از طیف‌های سیاسی مختلف، نویسندگان بیانیه ادعا کرده‌اند امکان رقابت انتخاباتی وجود ندارد. آن‌ها خواستار تحریم انتخابات و برپایی اعتراضات اغتشاشگر شده‌اند.
نویسندگان بیانیه می‌گویند به خاطر خون جان‌باختگان حوادث آبان ماه نباید در انتخابات ترک کرد و حال آن که در اغتشاشات دو روزه آبان، جزو تحریک‌کنندگان ناامنی و درگیری در آبان ماه بوده‌اند.
یادآور می‌شود پیش از این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز به استناد دروغ‌های برخی مدیران دولتی و مدعیان اصلاح‌طلبی، ادعا کرده بود انتخابات ایران مشروعیت ندارد و انتصابات است. ترس از تو دهنی مردم در انتخابات و تغییر ریل مجلس و دولت به سمت کارآمدی موجب شده تا ظیف یاد شده پیشاپیش علیه انتخابات موضع بگیرند و به مخدوش کردن چهره انتخابات بپردازند.
گفتنی است موضع سران جبهه اصلاح‌طلبان نیز عملا به مفهوم تحریم انتخابات است و حال آن که چند برابر نیاز مجلس، نامزدهای منسوب به این طیف در میان نامزدها دیده می‌شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/126697/ائتلاف-مدعیان-اصلاحات-و-اعتدال-با-ضد-انقلاب-برای-تحریم‌-انتخابات؟!
بستن   چاپ