ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: هرمز قابلیت تبدیل شدن به اولین جزیره کارآفرینی سبز کشور را دارد
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 09:21:53
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: هرمز با توجه به موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر، قابلیت تبدیل شدن به اولین جزیره کارآفرینی سبز کشور را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در نشست شورای اداری جزیره هرمز افزود: با ورود دولت در بخش زیرساخت ها و بخش خصوص در حوزه سرمایه گذاری، می توان شاخص های کارآفرینی سبز را در جزیره هرمز پیاده کرد.
وی گفت: گردشگری سبز سبب افزایش درآمد برای افراد منطقه می شود که این امر با همکاری مردم و تشکیل تعاونی ها که بعنوان مردمی ترین شکل اقتصاد است، امکان پذیر است.
ابراهیمی ، با اشاره به اینکه زمینه ورود گردشگر به جزیره با استفاده از تکمیل فرایندهای زنجیره گردشگری باید فراهم شود، اظهارداشت: این اداره کل آمادگی همکاری از طریق ارایه تسهیلات، ارائه آموزشهای کارآفرینی به جوانان خلاق و فعال جزیره و اتصال این افراد بمنظور جذب و معرفی گردشگر از سراسر کشور و خارج از کشور به جزیره را دارد.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه یکی از فعالیتهایی که قابلیت رشد آن می تواند در زندگی مردم جزیره موثر باشد، اکوتوریسم با حفظ زیست بوم منطقه است که با شناسایی نیروهای مستعد منطقه این امر محقق می شود.
قابل ذکر است که مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در سفر یک روزه خود به جزیره هرمز ضمن عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در نشست با اعضای تعاونی های مرزنشین این جزیره، مسایل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/127201/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان--هرمز-قابلیت-تبدیل-شدن-به-اولین-جزیره-کارآفرینی-سبز-کشور-را-دارد
بستن   چاپ