ایرانیان جهان
سوالات آزمون تابعیت آلمان
یکشنبه 31 تیر 1397 - 11:48:28 AM
ایرانیان جهان - یکی از شرایط گرفتن شهروندی آلمان امتحان تابعیت آلمان Einbürgerungstest است که اصل آزمون شامل 33 سوال خواهد بود که درخواست کننده شهروندی آلمان بایستی حداقل 17 سوال آنرا درست پاسخ دهد. مدت زمان آزمون 60 دقیقه است و در آخر گواهی قبولی در آزمون شهروندی آلمان به فرد تعلق می گیرد که می تواند برای پروسه دریافت تابعیت آلمان از آن استفاده نماید. آزمون بسیار ساده است و ایالت به ایالت به دلیل متفاوت بودن قوانی هر ایالت با هم تفاوت دارد. در صورتیکه در آزمون موفق نشوید شما اجازه دارید آنرا دوباره انجام دهید. هدف از آزمون Einbuergerungstest سنجش میزان آشنایی متقاضی تابعیت آلمان با مظاهر فرهنگی, سوابق تاریخی, اقتصاد و قوانین مدنی آلمان است. هزینه این آزمون درصورتیکه بصورت مستقل اقدام کنید 25 یورو است.
برای آمادگی آزمون تابعیت آلمان مجموعه 300 سوال عمومی برای کل آلمان و 10 سوال ویژه هر ایالت درنظرگرفته شده است که آزمون 30 سوالی فقط از این سوالات انتخاب می شوند. کتابچه سوال عمومی با ترجمه فارسی Einbuergerungstest اینجا دانلود کنید.
برای بدست آوردن شهروندی یا تابعیت آلمان شرایط قانونی خاصی وجود دارند که شخص متقاضی فقط با برآورده کردن آنها می تواند تابعیت آلمانی را دریافت کند. این شرایط را برای اولین بار بصورت کامل و از منبع اصلی آن برای شما گردآوری کرده ایم که در ذیل خواهید دید.برای اشراف داشتن به جزییات این شرایط حتما باید با متخصص این حوزه مشورت کرد.
برای بدست آوردن شهروندی یا تابعیت آلمان شرایط قانونی خاصی وجود دارند که شخص متقاضی فقط با برآورده کردن آنها می تواند تابعیت آلمانی را دریافت کند. این شرایط را برای اولین بار بصورت کامل و از منبع اصلی آن برای شما گردآوری کرده ایم که در ذیل خواهید دید.برای اشراف داشتن به جزییات این شرایط حتما باید با متخصص این حوزه مشورت کرد. (برآمد> سایت almaninfo)
Einbuergerungstest

http://www.ilandnews.ir/fa/News/12744/سوالات-آزمون-تابعیت-آلمان
بستن   چاپ