ایرانیان جهان
شرکت گرینماتک (GreEnMaTech) آلمان
یکشنبه 31 تیر 1397 - 11:50:32 AM
ایرانیان جهان - معرفی کوتاهی از شرکت گرینماتک ( GreEnMaTech ) آلمان
حضور متخصصان ایرانی در خارج از کشور، همواره فرصتی بوده تا جوانان برومند ایرانی، از ظرفیتهای علمی و مدیریتی خود، برای کمک به وطن عزیزشان استفاده نمایند.
بر این اساس، اخیرا شرکتی دانش بنیان، با اهداف عالیه، با همت جمعی از متخصصان و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، با استقرار دفتر مرکزی در شهر گوتینگن آلمان، آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت که در شرف دومین سالرزو فعالیت خود است، هم اینک با بیش از سی همکار، در پنج دپارتمان به شرح ذیل فعالیت می نمایند:
دپارتمان انرژیهای پایدار دپارتمان مدیریت منابع طبیعی دپارتمان پزشکی و سلامت دپارتمان مهندسی و مواد دپارتمان معدن و متالورژی در گفتگو با یکی از مدیران این شرکت، اطلاعاتی در خصوص اهداف و فعالیتهای این شرکت دانش بنیان به شرح ذیل، ارائه شده است که شما را دعوت به مطالعه آن می نماییم.
شرکت تحقیقاتی صنعتی گرینماتک آلمان به منظور توسعه فناوری ساخت و تبدیل مواد پیشرفته و سیستم های نوین انرژی با ملاحظات زیست محیطی، در راستای اهداف توسعه پایدار در ابعاد بین المللی تاسیس شده است. دامنه فعالیت های این شرکت در حال حاضر در سطح اروپا و خاورمیانه و از جمله ایران می باشد. همکاری با مراکز تحقیقاتی صنعتی بخش های خصوصی و دولتی و دانشگاه ها و انستتو های برجسته آلمان و نیز بهره گیری مستقیم و سریع از توانایی محققان برجسته و متخصصان زمینه های کاری مربوطه در آلمان و سراسر اروپا در همکاری نزدیک با سازمان ها، شبکه ها و انجمن های علمی تخصصی بین المللی از نقاط قوت این مجموعه میباشد که در موارد همکاری با مراکز ایرانی، مکمل توانمندی های متخصصان و محققان ایرانی است.
مجموعه گرینماتک در راستای اهداف خود موارد و مسیر های زیر را در همکاری با ایران و سایر کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه مد نظر قرار داده است:
ارائه مشاوره و انجام مطالعات فنی و اقتصادی در انتقال فناوری روز اروپا بویژه آلمان مشارکت در انتخاب و انتقال فناوری و تجهیزات مورد نیاز طرح های توسعه خطوط تولیدی واحدهای صنعتی طراحی و اجرای مشترک پروژه های تحقیق و توسعه مورد نیاز واحدهای صنعتی و تحقیقاتی ایران برای دستیابی به دانش فنی مورد نیاز در همکاری با واحد های تحقیقاتی صنعتی مربوطه در آلمان و ایران. تجهیز و توسعه سخت افزاری و نرم افزاری واحد های توسعه تحقیق داخلی همراه با معرفی نیروی متخصص کارآمد بین المللی و آموزش محققان واحد داخلی مربوطه. طراحی و اجرای کارگاه ها و دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور با اساتید مجرب بین المللی همراه با بازدید های تخصصی مربوطه. تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع مرتبط با اهداف شرکت. همکاری در بازاریابی بین المللی برای مواد و سیستمهای پیشرفته تولید داخل و تلاش جهت گسترش حضور شرکتهای ایرانی در بازار اروپا و جهان از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات آموزشی برای این هدف، و اخذ مجوزهای بین المللی و استانداردهای لازم. سرمایه گذاری مشترک داخلی و خارجی در ایران، آلمان، اروپا و کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه. تامین مواد اولیه، بازرگانی محصولات و قطعات در مقیاس آزمایشگاهی و صنعتی، توسعه تکنولوژیهای نوین، ارجاع و همکاری با متخصصان بین المللی حوزه انرژی های نو و مواد سبز با انجام پروژه های مشترک و مشاوره در پروژه ها، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، متمرکز نموده است. این شرکت از همه متخصصان، سرمایه گذاران، و تجاری که علاقمند به همکاری در زمینه های فعالیت پیش گفته هستند، دعوت به همکاری می نماید.
برای اطلاعات بیشتر از زمینه های کاری شرکت به وبسایت گرینماتک مراجعه نمایید www.greenmatech.com و نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیک این شرکت به آدرس info@greenmatech.com ارسال نمائید.
ایرانبیلد

http://www.ilandnews.ir/fa/News/12753/شرکت-گرینماتک-(GreEnMaTech)-آلمان
بستن   چاپ