ایرانیان جهان
20 هزار شهروند آذربایجان‌غربی موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 11:19:07
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی از موفقیت افزون بر 20 هزار نفر از شهروندان این استان در اخذ گواهینامه مهارتی در سال 1398 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، محمد سلیم عباسی با تاکید بر اهمیت مهارت‌آموزی جوانان و عموم افراد جامعه و نقش آن در کاهش نرخ بیکاری، اظهارکرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در 10 ماهه امسال 109 پروانه آموزشگاه آزاد را تمدید کرده تا کار آموزش و مهارت‌آموزی آحاد جامعه به واسطه این ظرفیت استمرار یابد و علاوه بر آن بیش از سه میلیون و 700 هزار نفر ساعت عملکرد آموزشی این سازمان در بخش آموزشگاه‌های آزاد بوده است.
وی افزود: هم اینک 222 آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای در آذربایجان‌غربی در بخش خدمات ارائه آموزش می‌کنند و 31 آموزشگاه نیز در بخش صنعت و 36 مورد نیز در بخش فرهنگ و هنر به آموزش مهارت مشغول هستند و از سوی دیگر چهار آموزشگاه آزاد نیز در بخش کشاورزی به علاقه‌مندان ارائه آموزش می دهند.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین در 10 ماهه امسال افزون بر 18 هزار نفر از دوره‌های متنوعی آموزشگاه‌های آزاد در اقصی نقاط استان بهره‌مند شده‌اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/128004/20-هزار-شهروند-آذربایجان‌غربی-موفق-به-اخذ-گواهینامه-مهارتی-شدند
بستن   چاپ