ایرانیان جهان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: توسعه فرهنگ کار و تلاش بدون حضور بانوان میسر نمی شود
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 10:53:26
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به نقش ویژه زنان در توسعه گفت: واگذاری وظایف سازمانی حساس و تاثیر گذار به بانوان، تاکیدی بر توانمندی و توانایی ایشان است که بانوان این نقش را به خوبی ایفا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهار محال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی در دیدار با بانوان شاغل در اداره کل ضمن تقدیر از زحمات آنان گفت: پایبندی به اخلاق و همچنین رعایت عفاف و حجاب مهمترین شاخصه بانوان شاغل در اداره کل است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه فرهنگ کار و تلاش در استان بدون حضور بانوان میسر نخواهد شد و واگذاری وظایف سازمانی حساس و تاثیر‌گذار مدیریتی و کارشناسی به بانوان، در این اداره کل، تاکیدی بر این موضوع و همچنین توانمندی و توانایی ایشان است.
وی تصریح کرد: همدلی و وحدت در بین تمامی کارکنان، به خصوص بانوان همکار، موجب تسریع در خدمت رسانی به جامعه هدف و به تبع آن توسعه فرهنگ کار آفرینی استان خواهد شد که خوشبختانه در اداره کل نمود بسیار روشنی دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/128498/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-چهارمحال-و-بختیاری--توسعه-فرهنگ-کار-و-تلاش-بدون-حضور-بانوان-میسر-نمی-شود
بستن   چاپ