ایرانیان جهان
صبح امروز و با حضور تصویرگران برجسته برگزار شد؛
کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری/آثار هنری در تبلیغات شهری استفاده می شود
پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 16:54:10
ایرانیان جهان - کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری صبح امروز به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و با حضور تصویرگران برجسته برگزار شد.

جمال رحمتی سرپرست این رویداد در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت و با اشاره به این کارگاه گفت: این کارگاه تصویرسازی با موضوع درختکاری به همت مرکز ارتبطاات و امور بین الملل شهرداری و با حضور 10 تصویرساز برجسته ایرانی و موضوع درختکاری برگزار شد.
این هنرمند افزود: ما به دنبال ایجاد تنوع در تصاویر بودیم و به همین دلیل سلایق مختلف را دور هم جمع کردیم؛ از کارتونیست ها و نقاش ها گرفته تا تصویرسازها که با ما در این حرکت همراه باشند.
وی ادامه داد: قرار است محصول این کارگاه در تبلیغات شهری استفاده شود که قطعا این ایده مرکز ارتباطات شهرداری یکی از بهترین انتخاب هاست.
رحمتی اضافه کرد: ما در تصویرسازی به دنبال ارائه تصویر بهتر به مخاطب هستیم تا تاثیری حداکثری بر روی او و اصلاح رفتارش داشته باشیم و از این جهت این اقدام بسیارارزشمند است.
• رسالت هنرمند، بازنمایی دغدغه هاست
افسانه صانعی نیز درباره این کارگاه گفت: این کارگاه در آستانه سال نو و روز درختگاری برگزار شده و می تواند برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.
وی با بیان اینکه رسالت هنر این است که به یک سری چیزها که دیگران کمتر به آن توجه می کنند بیشتر توجه کند، افزود: هنرمند دغدغه مند تلاش می کند این مسائل را درآثارش بازنمایی کند.
این هنرمند درد خاتمه گفت: امیدوارم درسال جدید توجه بیشتری به محیط زیست داشته باشیم و اگر قدمی برای حفظ آن بر نمی داریم لااقل آن را تخریب نکنیم.
• با رویاهایمان شهر را زیباتر می کنیم
بهنام ولدوند هنرمند نقاش و تصویرگر نیز گفت: ما جمعی از هنرمندان دغدغه مند به طبیعت و زیبایی های آن دور هم جمع شدیم و رویاهای خود را برای زیباتر شدن شهرمان، تبدیل به واقعیت می کنیم.
این هنرمند افزود: موضوع محیط زیست بحث جدیدی نیست اما بسیار مهم است و هر روز جدی تر می شود.
وی با بیان اینکه زندگی ما منوط به زنده بودن طبیعت است، گفت: درخت شبیه ترین چیز به انسان است. درخت نماد زندگی، پایداری و برکت هم هست ودر عین حال بسیار هم زیباست.
ولدوند در پایان گفت: ما هنرمندان سعی می کنیم رویاهایی که در ذهن داریم به واقعیت بدل کنیم و این دعدغه ها را به جامعه ارائه بدهیم تا حساسیت آنها به محیط زیست و طبعیت بالاتر برود.
• تاثیرگذاری یک تصویر را نباید نادیده گرفت
بهرام ارجمندنیا دیگر هنرمند حاضر در این کارگاه گفت: این کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری است که امیدوارم گامی برای حفظ محیط زیست باشد.
وی تاکید کرد: خیلی از اوقات تاثیرگذاری و ماندگاری یک تصویر در ذهن مخاطب بسیار پایدار است و شما نباید این تاثیرگذاری را نادیده بگیرید.
ارجمندنیا گفت: شهرداری دوستان هنرمند را دور هم جمع کرده تا در زمانی که به حفظ طبیعت بسیار نیاز است ما از دغدغه هامان تصویر بسازیم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/130006/کارگاه-تصویر-سازی-با-موضوع-درختکاری-آثار-هنری-در-تبلیغات-شهری-استفاده-می-شود
بستن   چاپ