ایرانیان جهان
‎شیرکانی خبر داد: ‎پرداخت عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر
جمعه 2 اسفند 1398 - 12:45:18
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - ‎علی شیرکانی از پرداخت عیدی مستمری بگیران این صندوق خبر داد و گفت: مبلغ عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پس از تصویب هیات مدیره، امروز یکم اسفندماه به حساب آنان واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، شیرکانی افزود : با پیشنهاد صندوق و تصویب هیات مدیره، سقف عیدی تعیین شده توسط هیات امنای این صندوق برای سال جاری که مبلغ 450 هزار تومان است، به حساب آنان پرداخت گردید .
وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهروزی برای مستمری بگیران این صندوق، تاکید کرد : صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حال حاضر بیش از 110 هزار مستمری بگیر، از کارافتاده و بازمانده دارد که از خدمات این صندوق استفاده می کنند .
شیرکانی گفت : کشاورزان، روستاییان و عشایر غیور کشور با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی و پرداخت حق بیمه بر اساس 8 سطح درآمدی، می ‌ توانند از حمایت های بیمه ای این صندوق مانند مستمری بازنشستگی ( پیری ) ، از کارافتادگی و فوت برخوردار شوند .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/130079/‎شیرکانی-خبر-داد--‎پرداخت-عیدی-مستمری‌بگیران-صندوق-بیمه-اجتماعی-کشاورزان،-روستاییان-وعشایر
بستن   چاپ