ایرانیان جهان
اعزام پنج تیم عملیاتی از آذربایجان‌شرقی به منطقه زلزله‌زده قطورآذربایجان غربی
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 12:15:08
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: پنج تیم عملیاتی همراه با 55٠ دستگاه چادر، یک‌هزار تخته پتو و یک‌هزار بسته غذایی از آذربایجان‌شرقی به منطقه زلزله‌زده خوی اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، سعید رهبر سوره با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین بیش از ٨٠٠ بسته امدادی ٧٢ ساعته، اهدایی هلال‌احمر خراسان شمالی و 5٠٠ دستگاه چادر دیگر از انبارهای امدادی آذربایجان‌غربی در حال بارگیری و ارسال به مناطق زلزله‌زده است.
وی با اشاره به این که توزیع اقلام امدادی توسط ٢٩ تیم امداد و نجات هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده در حال انجام است، گفت:تاکنون ٨٧5 دستگاه چادر و بیش از چهار هزار تخته پتو هم در بین زلزله‌زدگان توزیع شده‌است.
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: 25 تیم امدادی هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از دیروز در منطقه زلزله‌زده قطور فعالیت دارند تا خسارت‌ها را ارزیابی و امکانات لازم را در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهند.
رهبر سوره تاکید کرد: هلال‌احمر استان با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده از نخستین ساعات وقوع زلزله قطور در آماده‌باش کامل قرار دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/130632/اعزام-پنج-تیم-عملیاتی-از-آذربایجان‌شرقی-به-منطقه-زلزله‌زده-قطورآذربایجان-غربی
بستن   چاپ