ایرانیان جهان
معاون روابط کار آذربایجان شرقی: سامانه جامع روابط کار در راستای شفافیت است
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 15:27:13
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - در راستای توسعه دولت الکترونیک 22خدمت غیر حضوری از طریق سامانه جامع روابط کار به کارگران و کارفرمایان ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در جلسه اجرایی نمودن سامانه روابط کار که با حضور نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار شد گفت: سامانه وب سایت جامع روابط کار به منظور تسریع و تسهیل و شفافیت در روند ارائه خدمات به کارگران کارفرمایان و دریافت خدمات بدون نیاز به حضور افراد در ادارات تعاون کار در این استان راه اندازی شده است.
حسین فتحی ادامه داد: سامانه جامع روابط کار دارای 48 زیرسامانه است که در ابتدا 24سامانه آن که زیر مجموعه های روابط کار هستند به خدمت می‌پردازند وی راه اندازی سامانه جامع روابط کار را اقدامی در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل گری در ارائه خدمات و کارها دانست که در وقت و هزینه کارگر و کارفرما صرفه‌جویی می‌کند.
معاون روابط کار اداره کل تصریح‌کرد: کارگران و کارفرمایان برای استفاده از این سامانه باید یکبار به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده تا هویت آنان تایید شود و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
وی تصریح کرد: ثبت قراردادهای کار و تمامی مراحل دادرسی کار از طرح دادخواست تعیین وقت رسیدگی، ارائه لوایح مربوط و ابلاغ رای از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/130671/معاون-روابط-کار-آذربایجان-شرقی--سامانه-جامع-روابط-کار-در-راستای-شفافیت-است
بستن   چاپ