ایرانیان جهان
وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد
شنبه 10 اسفند 1398 - 15:37:29
ایرانیان جهان - وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6110137
k ٢.٦
٢
فارس / وزیر دفاع آمریکا لحظاتی قبل وارد کابل شد و قرار است در کنار دبیرکل ناتو و همچنین «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان بیانیه مشترکی را برای پایان جنگ در این کشور صادر کند.
«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا لحظاتی قبل وارد کابل شد و قرار است در کنار دبیرکل ناتو و همچنین اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان بیانیه مشترکی را صادر کند.
براساس گزارش رویترز، اسپر در حالی وارد پایتخت افغانستان شد که قرار است عصر امروز آمریکا و طالبان قرارداد صلح را برای پایان جنگ 19 ساله در این کشور امضا کنند.
در همین راستا، بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که سفر اسپر به کابل در راستای اطمینان مقامات افغانستان در ادامه حمایت واشنگتن از این کشور پس از امضای قرارداد صلح با طالبان است.
توافقنامه آمریکا و طالبان قرار است ساعت 17 امروز با حضور برخی ناظران بین المللی در دوحه قطر و با از سوی نماینده ویژه آمریکا و با حضور پمپئو و هیات طالبان امضا شود.
تا این لحظه افراد زیادی در محل برگزاری این مراسم حضور یافته‌اند. گفته می‌شود عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز که روز گذشته به قطر رفته است، در این مراسم به‌همراه «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور شرکت می‌کند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/131562/وزیر-دفاع-آمریکا-وارد-کابل-شد
بستن   چاپ