ایرانیان جهان
بوروسیا دورتموند قهرمان سوپر جام آلمان شد
دوشنبه 12 اسفند 1398 - 09:26:19
ایرانیان جهان - در سوپر جام باشگاه‌های آلمان، اوبامیانگ هافبک تیم دورتموند توپ را با ضربه سری دقیق و فنی به گوشه دروازه نویر فرستاد، خوشحالی جالب این بازیکن بعد از گل با کلاه موسوم به اسپایدر من یا مرد عنکبوتی. از صحنه های جالب در مراسم جشن قهرمانی تشویق بازیکنان بایرن مونیخ با وجود شکست بود.
بوروسیا دورتموند با دو گل هنریک میختاریان و اوبامیانگ بایرن مونیخ را در ورزشگاه وست فالن شکست داد و قهرمان سوپر جام آلمان شد.
به گزارش بی بی سی در پایان فصل پیش بایرن مونیخ با 19 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند قهرمان بوندس لیگا شد و زردپوشان را در فینال جام حذفی مغلوب کرده بود.
رابرت لواندوفسکی که با پیراهن بایرن مونیخ مقابل تیم سابق خود بازی می‌کرد در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد. هواداران بوروسیا دورتموند با این برد خاطره تلخ شکست 4 بر 2 مقابل بایرن مونیخ را در سوپر جام فصل پیش از یاد بردند.
هر دو تیم در این بازی بازیکنان کلیدی خود را در قهرمانی تیم ملی آلمان در برزیل بودند در اختیار نداشتند و با بازیکنان ذخیره مقابل هم قرار گرفتند. بایرن مونیخ بازیکنان کلیدی خود مثل فرانک ریبری و آرین روبن را در اختیار نداشت و دورتموند مت هوملز و مارکو رویس.
فصل جدید بوندس لیگا از جمعه هفته آینده آغاز خواهد شد و بایرن مونیخ در اولین بازی خود با ولفسبورگ و بوروسیا دورتموند با بایرلورکوزن بازی خواهند کرد.
ویدئوی جشن قهرمانی

http://www.ilandnews.ir/fa/News/131948/بوروسیا-دورتموند-قهرمان-سوپر-جام-آلمان-شد
بستن   چاپ