ایرانیان جهان
ایمن سازی محیط های کارگری هرمزگان در مقابل شیوع ویروس کرونا
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 11:32:16
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و تولید استان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل و توصیه های بهداشتی در این زمینه به تمامی بنگاههای تولیدی و محیط های کارگری ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" افزود: در این راستا به کارفرمایان توصیه شده با اقدامات پیشگیرانه و نکات بهداشتی، از شیوع این ویروس در محیطهای کارگری جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: بازرسان کار این اداره کل نیز بر اجرای صحیح این دستورالعمل و رعایت شاخص های بهداشتی در محیط های کارگری، نظارت ویژه خواهند داشت.
ابراهیمی در ادامه اظهارکرد: همچنین در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و بمنظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات این اداره کل تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری انجام می شود.
وی ، ثبت و نظارت بر تعاونی، صدور پروانه صلاحیت و تایید مشاور حفاظت فنی و خدمات ایمنی، تایید صلاحیت جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری و مشاغل سخت و زیان آور، ثبت و نظارت بر تشکلهای کارگری، بازرسی کار، رسیدگی به شکایات کارگران و کارفرمایان در زمینه روابط کار، قراردادها و پیمان های دسته جمعی، احراز صلاحیت متقاضیان دریافت تسهیلات، سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و صدور مجوز کاریابی ها را از جمله خدماتی عنوان کرد که به صورت غیرحضوری و از طریق سایت این اداره کل به نشانی www.hormozgan.mcls.gov.ir ارائه می شود.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند سایر خدمات را نیز از طریق شماره تلفنهای 07633661763-5 پیگیر باشند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/132242/ایمن-سازی-محیط-های-کارگری-هرمزگان-در-مقابل-شیوع-ویروس-کرونا
بستن   چاپ