ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی تاکید کرد: ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری
شنبه 17 اسفند 1398 - 09:06:19
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در راستای حفظ صیانت از نیروی ارزشمند کار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، میراحد حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: با همکاری تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان اقدامات و پیام های بهداشتی و مراقبتی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا صورت گرفته است.
وی افزود: جلسات هیات های تشخیص و حل اختلاف تا آخر هفته متوقف و تدابیر و برنامه ریزی های لازم با اطلاع رسانی به ذینفعان صورت گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با هماهنگی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار در جهت ارسال پیام های بهداشتی و مراقبتی در جهت پیشگیری و مقابله با انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری بعمل آمده و این مرکر آماده برگزاری هرگونه کارگاه آموزشی برای مسئولین ایمنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی صنعتی می باشد.
حسینی همچنین در راستای تامین بهداشت و حفاظت فردی مناسب برای کارگران اقدامات و توجه های لازم به مسئولین خانه های بهداشت کارگری برای نظارت بر کارگاهها و تامین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کارفرمایان ابلاغ شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همراهی هم بتوانیم با مقابله اصولی با این ویروس، شادابی و نشاط را به جامعه کار و تولید به ارمغان بیاوریم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/133066/مدیرکل-تعاون،-کار-ور-فاه-اجتماعی-آذربایجان-شرقی-تاکید-کرد--ضرورت-پیشگیری-از-انتقال-ویروس-کرونا-در-جامعه-کارگری
بستن   چاپ