ایرانیان جهان
همسر نخست وزیر کانادا کرونا گرفت
جمعه 23 اسفند 1398 - 12:53:55
ایرانیان جهان - همسر نخست وزیر کانادا کرونا گرفت
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6150766
k ١.٩
١
ایرنا / دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در بیانیه ای خبر داد که نتیجه آزمایش ابتلای گروگوآر ترودو به بیماری کووید 19 ناشی از ویروس کرونا مثبت است.
تارنمای یاهو نیوز امروز بر اساس این بیانیه خبر داد که حال همسر نخست وزیر کانادا خوب، علائمش خفیف و به تمامی احتیاط های توصیه شده عمل می کند. دیگر اعضای خانواده ترودو نیز مانند وی و بنا به توصیه پزشکان خود را قرنطینه خواهند کرد.
جاستین ترودو دیروز (22 اسفند) پس از شدیدتر شدن تب همسرش و انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه قرار گرفت.
دفتر نخست وزیری کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده بود که علائم ابتلا به بیمارس همسر ترودو پس از بازگشت وی از یک سفر به انگلیس ظاهر شد.
براساس این بیانیه، نخست وزیر کانادا در حالی که هیچ علائمی ندارد، تا زمانی که نتایج آزمایش همسرش مشخص نشود در قرنطینه خانگی قرار خواهد داشت.
نهادهای بهداشتی اعلام کرده اند که بیماری کووید 19 ممکن است در ابتدا علائمی نداشته باشد و تشخیص آن تنها با آزمایش مخصوص امکانپذیر است.
از دی ماه که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد، تاکنون به 128 کشور سیده است .بیش از 135 هزار نفر به این ویروس و بیماری جهانگیر کووید 19 ناشی از آن مبتلا شده، نزدیک به 5 هزار تن جان باخته و بیش از 70 هزار بیمار نیز بهبود یافته اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/134148/همسر-نخست-وزیر-کانادا-کرونا-گرفت
بستن   چاپ