ایرانیان جهان
«سرویس سلامت همگانی» انگلیس: شاید 15 درصد مبتلایان به بستری شدن نیاز داشته باشند
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 12:23:35
ایرانیان جهان - «سرویس سلامت همگانی» انگلیس: شاید 15 درصد مبتلایان به بستری شدن نیاز داشته باشند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6159941
٣٩
٠
فارس / «سرویس سلامت همگانی» انگلیس در سندی محرمانه درباره احتمال ابتلای 80 درصد جمعیت این کشور به ویروس کرونا هشدار داد.
طبق سند محرمانه‌ای که رسانه‌‎های انگلیسی از گزارش «سرویس سلامت همگانی» درباره شیوع ویروس کرونا منتشر کردند، این نهاد درباره احتمال ابتلای هشت میلیون نفر از مردم این کشور و نیاز فوری 15 درصد از جمعیت به بستری شدن هشدار داده است.
به نوشته «دیلی میل»، طبق یک گزارش محرمانه اعضای ارشد «سرویس سلامت همگانی» انگلیس (NHS) احتمال اینکه ویروس کرونا تا یک سال دیگر (بهار سال 2021) ادامه یابد و 7.9 میلیون نفر در این کشور بر اثر ابتلا به آن بستری شوند، وجود دارد.
در این سند که ابتدا روزنامه «گاردین» آن را رویت کرده است، روسای نهادهای وابسته به سرویس سلامت همگانی انگلیس احتمال می‌دهند که شیوع ویروس کرونا تا 12 ماه دیگر ادامه داشته باشد.
در بخشی از این سند محرمانه آمده است: «احتمال می‌رود تا 80 درصد از جمعیت طی 12 ماه آینده به (ویروس) کووید-19 مبتلا شوند و تا 15 درصد جمعیت (7.9 میلیون نفر) شاید به بستری شدن نیاز داشته باشند».
گفته می‌شود که سند مذکور به تلاش‌های اخیر بخش بهداشت عمومی انگلیس در روزهای اخیر به منظور آمادگی برای مقابله با شیوع کرونا و تقویت تلاش‌ها برای مهار آن مربوط باشد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/134803/«سرویس-سلامت-همگانی»-انگلیس--شاید-15-درصد-مبتلایان-به-بستری-شدن-نیاز-داشته-باشند
بستن   چاپ