ایرانیان جهان
فرماندار نیویورک: 40 تا 80 درصد آمریکایی‌ها کرونا خواهند گرفت
يکشنبه 3 فروردين 1399 - 10:26:15
ایرانیان جهان - فرماندار نیویورک: 40 تا 80 درصد آمریکایی‌ها کرونا خواهند گرفت
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6179582
٨٤٦
٢
باشگاه خبرنگاران / فرماندار ایالت نیویورک آمریکا اذعان کرد گزارش‌های سازمان جهانی بهداشت یا موسسه ملی سلامت آمریکا نشان می‌دهند 40 تا 80 درصد جمعیت ایالات متحده آمریکا به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد.
اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا اذعان کرد: «وقتی به گزارش‌های سازمان جهانی بهداشت یا موسسه ملی سلامت آمریکا نگاه کنید، می‌بینید که باید انتظار داشت در نهایت، 40 تا 80 درصد جمعیت به ویروس کرونا آلوده شوند.»
اندرو کومو گفت: «پس سوال اصلی این است که تا رسیدن به این رقم چه کار‌هایی می‌توان انجام داد که این روند را کاهش داد تا شبکه بیمارستانی بتواند پاسخگوی نیاز‌ها باشد.»
فرماندار ایالت نیویورک افزود: «سال گذشته در آمریکا 34157 نفر به علت ابتلا به آنفلوانزا جان باختند.»
پیش از این نیز بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک در اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: «در نیویورک 5151 مورد تأیید شده از ابتلای به ویروس کرونا را شناسایی کردیم.»
شهردار نیویورک افزود: «تقریباً یک سوم از کل موارد ابتلا به ویروس کرونا را داریم که دو سوم موارد در ایالت نیویورک است. این یکی از بزرگترین بحران‌های ایالات متحده در نسل‌های اخیر است.»
بلازیو گفت: «امروز رئیس‌جمهور هیچ شواهد جدیدی حاکی از اقدامی مؤثر ارائه نکرده است. من نمی‌فهمم چرا او اقدامی مؤثر را برای کمک به کشور و ما انجام نمی‌دهد. ترامپ و کابینه اش هیچ برنامه‌ای ندارند.»

http://www.ilandnews.ir/fa/News/136079/فرماندار-نیویورک--40-تا-80-درصد-آمریکایی‌ها-کرونا-خواهند-گرفت
بستن   چاپ