ایرانیان جهان
دیروز هواپیمایی کانادا پرواز ویژه‌ای را برای بازگشت اتباع این کشور از کازابلانکا مراکش به مونترال انجام داد
دوشنبه 4 فروردین 1399 - 9:11:04 AM
ایرانیان جهان- خطوط هوایی در سراسر جهان برای بازگرداندن شهروندان خود از خارج از کشور به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا اقدام به انجام پروازهای برگشتی کرده‌اند.

اگرچه در مراکش تنها سه مورد مرگ بر اثر کرونا را ثبت شده و تا روز جمعه کمتر از 80 مورد مشکوک پیدا شده است، پروازها به داخل و خارج از این کشور لغو گردید.

در تاریخ 14 مارس، دولت مراکش اعلام کرد که به طور موقت محدودیت پروازها به 25 کشور مختلف از جمله کانادا، آلمان، ترکیه و برزیل محدود می‌شود. در نتیجه، صدها نفر از شهروندان کانادایی در مراکش محاصره شدند، بدون اینکه هیچ راهی برای بازگشت به خانه داشته باشند.

از آنجا که بسیاری از کانادایی‌ها در مراکش بودند، نخست وزیر کانادا جاستین ترودو که خود در قرنطینه بوده است، برنامه‌هایی را برای پرواز مجدد اعلام کرد. ترودو روز جمعه گفت که با شرکت‌های هواپیمایی کانادا در حال گفتگو بوده‌اند تا کانادایی‌هایی را که در خارج از کشور به سر می‌برند به خانه بازگردانند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/136257/دیروز-هواپیمایی-کانادا-پرواز-ویژه‌ای-را-برای-بازگشت-اتباع-این-کشور-از-کازابلانکا-مراکش-به-مونترال-انجام-داد
بستن   چاپ