ایرانیان جهان
استون مارتین از پیشرانه V6 جدید رونمایی کرد
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 11:28:55
ایرانیان جهان - استون مارتین از پیشرانه خورجینی 6 سیلندر 3 لیتری با نام TM01 رونمایی کرد که احتمالاً قدرتی حدود 1000 اسب‌بخار دارد و در ابرخودرو والهالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استون مارتین برای ساخت پیشرانه جدید 3 لیتری V6 مجهز به توربوشارژر دوگانه تلاش می‌کند و به‌تازگی اولین ویدئو و تصاویر را از این پیشرانه جدید منتشر کرده است. پیشرانه‌ی خورجینی 6 سیلندر جدید TM01 نام دارد، اولین پیشرانه طراحی داخلی استون مارتین از سال 1968 خواهد بود و در سال 2022 با ابرخودرو والهاها (Valhalla) به بازار عرضه خواهد شد.

ایرانیان جهان

مقاله‌های مرتبط:
استون مارتین ونکوئیش 25 رونمایی شد استون مارتین ولکان به خیابان ‌ها می‌ آید
یورگ راس ، مهندس ارشد سیستم محرکه استون مارتین گفت: این پروژه از ابتدا چالشی بزرگ بوده است. جمع کردن تیمی برای تحقق قدرت آینده استون مارتین، یک افتخار به شمار می‌رود. از همان ابتدای کار، ما آزادی تحقیق و نوآوری را به روشی داشتیم که در مدت زمان بسیار طولانی نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم. از همه مهم‌تر، ما می‌خواستیم چیزی ایجاد کنیم که متناسب با اسم TM01 باشد و چیزی بسازیم که پیشکسوت و مهندس پیش‌گام ما، تادک مارک را تحت تأثیر قرار دهد.

ایرانیان جهان

تولید ا ستون مارتین والهالا در سطح جهانی تنها به 500 دستگاه محدود می‌شود و قیمت آن 875٬000 پوند (بیش از یک میلیون دلار) خواهد بود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/136692/استون-مارتین-از-پیشرانه-V6-جدید-رونمایی-کرد
بستن   چاپ